"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Sunday, January 30, 2011

CANDY-GIVE AVAY



Zblizaja sie walentynki  wiec na candy do mojego bloga zapraszam,Miesiac ten jest dla mnie bardzo szczegolny poniewaz urodzila sie moja pierwsza corcia Madzia.
Wylosowana nagroda bedzie metalowa klatka  na bizuterie,kolor bialy -pozlacany,wysoka 45cm.

Bedzie mi milo jesli, zostawicie komentarz pod postem,zamiescicie podlinkowane zdjecie na swoim blogu.Losawanie: 14 luty Kto nie ma bloga rowniez  moze brac udzial w zabawie!
Dziekuje wszystkim odwiedzajacym moj blog.




Friday, January 28, 2011



Moja papuga Lola wita wszystkich odwiedzajacych moj blog :)

Thursday, January 27, 2011

Wednesday, January 26, 2011

Serce w stylu country
Serce w stylu wiktorianskim.
Drewniana taca i pudeleczko oblozone  serwetkami , pomalowane zywica .



Siedzac dzis calutki dzien w domciu z powodu  alergii  ktora nie byla  laskawa dla mnie meczac mnie kichaniem,psikaniem,wycieraniem nosa co dwie minuty i jak by bylo tego za malo  upiekrzyla moj wyglad  tak dobitnie ,ze porownac mogla bym sie tylko do szopa pracza.Ten widok moj zgola zalosny odbijal sie w lustrze za kazdym razem kiedy do niego zagladalam z nadzieja ,ze moje powieki  utracily siny odcien i  moge wkoncu pokazac sie swiatu.Za oknem przecudna zima a ja niemoge sie nia pocieszyc,nawdychac sie jej chlodu.Wiec postanowilam sobie humor poprawic i zabralam sie do zrobienia kolejnej poduszeczki na igly,szpilki oraz poduszeczki zapachowej z lawenda ktorej to zapach ubustwiam.Pozdrawiam
poduszeczka na szpilki


poduszeczka zapachowa

Saturday, January 22, 2011

Walentynkowa laurka z moimi ukochanymi stokrotkami.Papier domowej roboty z trawy,suchych lisci i skorki z kasztanow .

Friday, January 21, 2011

Jack dostal misia od Madzi i juz od tamtej pory zawsze z nim spi,Dunia zas pewnie szczesliwa,ze moze spokojnie snic i oddychac zafascynowana swoim,,zielonym ogrodem,, nie majac na swoim nosie malenkiego czarnego  przyjaciela.:)
Takie serduszka  sobie robie  w kadej wolnej chwili aby  w dzien Sw.Valentego moc z usmiechem wreczyc kazdemu z moich przyjaciol.Pozdrawiam milo,wszystkich odwiedzajacych moj blog :)










Thursday, January 20, 2011

Drewniany domek dla ptaszkow wykonany z kawalkow drewna.Uwielbiam takie ptasie domki,na spacerach czesto wgapiam sie w ludzkie podworza i ogrody  kiedy zobacze tylko take domeczki.Pozdrawiam

Moje nowe koguty

Talerzyki z kogucikami ktore dzis ozdobily moje wejscie do kuchni Dodaly troszeczke ciepelka waziutkiej sciance laczacej kuchne z przedpokojem
Uwielbiam  ptactwo wiec radosc moja podwojna.:)


Monday, January 17, 2011

Pomysl na recznikowy prezecik.Mozna zrobic w roznych kolorach i dopasowac do wszystkich okazji i swiat.Do srodka zwinietych reczniczkow wsadzam pachnace mydlo.Mozna doszyc kokardke w srodek tak aby mozna go powiesic.Pozdrawiam

Friday, January 14, 2011

Moje karnawalowe maski.Udalo mi sie dokonczyc dwie,trzecia w odcieniach czerwieni  czeka az znajde odpowiednie piorka
Pozdrawiam




Wednesday, January 12, 2011


Bombka przed, 
w trakcie i po obrobce.

Do wybranej bombki wlac
bleach z odrobinka wody.
Delikatnie potelepac bombka 
do chwili az zauwazymy, 
ze zmienia kolor
(ciemnieje i powstaja plamki) 
Po czym wylewamy bleach 
wsypujemy lyzke soli 
i znowu trzeba telepac bombka 
az stanie sie przezroczysta.
Zaraz po wlaniu bleach, 
kiedy bombka pociemnieje 
i powstana plamy w 
niektorych miejscach
mozna wyplukac ja i wysuszyc,
wtedy bedzie wygladac na bardzo 
stara cos w stulu vintage.
Najpiekniejsze wychodza te
ze srebrnych bombek.

Pozdrawiam

Tuesday, January 11, 2011

Dzis pomalenku zaczelam chowac moje 
swiateczne blyskotki.Zrobilam zdjecie i 
wkleilam na bloga moich "kuchennych 
bombeczek"ktore podobaly sie wszystkim 
kto odwiedzil moj dom w czasie swiat.
Moze spodoba sie i Wam moj pomysl 
na bombki z przyprawami w srodku.
Pozdrawiam

Monday, January 10, 2011

Jutro odwiedza moj domek znajomki z Hamilton wiec specjalnie  na ta okazje ukrecilam likier z jaj.
Wyprobowany i podobno pyszny jak twierdza wszyscy ktorzy posmakowali,pomyslalam sobie wpisze tu przepis moze sie skusi i ktos z Was.  Bedzie mi bardzo milo, Smacznego .


Tomorrow I will be visiting close friends in Hamilton. So especially for this occasion I concocted a liqueur from eggs. Its tested an apparently very tasty according to everyone who had tried it. I thought I should add it here and hope it lures you to try it also. I'd be delighted. Cheers!
Zdjatko autorstwa mojej Magdusi







Ajerkoniak




12 zoltek
2szkl.cukru
1szkl.smietany30%
1szkl smietany18%
1szkl.spirytusu
1 cukier waniliowy lub ekstrat z wanili(pol lyzeczki)
1 lyzeczka  aromatic bitters-angostura


Zoltka ucieramy z cukrem I wanilia do uzyskania gladkiej masy.Potem dodajemy kremowke  ciagle ucierajac.Do tego  wlewamy druga smietane I8% mieszajac.Na koncu dodaje aromatic bitters.         
Nastepnie do dobrze wymieszanej masy pomalenku wlewamy spirytus,ciagle mieszajac.
I tak gotowy juz przelewamy do butelek.
Mozna wszystkie czynnosci wykonywac robotem do chwili az zaczniemy  wlewac spirytus.
Ja ucieram  w makutrze drewniana kulka jeszcze ta ktora  wszystkie ciasta i likery ucierala moja ukochana babunia. Smacznego


12 egg yolks
2 cups of sugar
1 cup of cream  35%
1 cup of cream 18%
1 cup of spirit
1/2 teaspoon of pure vanilla extract
1 teaspoon of Aromatic Bitters-angostura


Egg yolks blend with the sugar and vanilla extract until creamy.  Add in 35% cream and keep mixing followed by the 18% cream. Then add the Aromatic Bitters and keep mixing to get a very smooth mixture.  Finally, we add the spirit, bit by bit slowly. When completely mixed we pour out into bottles.
You can do everything by using an electric mixer (except the spirit which must be stirred in by hand) I mix everything by and with a wooden club, which was used before me by my dear Grandmother for all her amazing liqueurs and cakes. Enjoy!