"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Sunday, January 30, 2011

CANDY-GIVE AVAY



Zblizaja sie walentynki  wiec na candy do mojego bloga zapraszam,Miesiac ten jest dla mnie bardzo szczegolny poniewaz urodzila sie moja pierwsza corcia Madzia.
Wylosowana nagroda bedzie metalowa klatka  na bizuterie,kolor bialy -pozlacany,wysoka 45cm.

Bedzie mi milo jesli, zostawicie komentarz pod postem,zamiescicie podlinkowane zdjecie na swoim blogu.Losawanie: 14 luty Kto nie ma bloga rowniez  moze brac udzial w zabawie!
Dziekuje wszystkim odwiedzajacym moj blog.




119 comments:

Kate said...

chyba będę pierwsza...:)
Śliczna ta klatka na biżuterię
pozdrawiam

www.magicznakraina.blogspot.com

Margott said...

O Chryste...jaka piekna!!!!! Jesli nie wygram (a nie wygram, bo ja to wiem) to poszukam sobie przynajmniej podobnej....Milo mi, ze do mnie zajrzalas:-)
Pozdrawiam Cie cieplutko:-)
Malgorzata

Kajka said...

Jest naprawdę piękna. Dla mnie też ma luty znaczenie ale troszkę inaczej.
Pozdrawiam cieplutko

ivcia said...

Witam Cię serdecznie...wędrując, trafiłam do Ciebie i Papużka pięknie mnie powitała :))
A klatka CUDO, grzechem by było, nie stanąĆ w kolejce - *POZDRAWIAM*
IVCIA

Lusiaczka said...

Piękny cukiereczek do wygrania, chętnie się skusze.. Miałabym super prezent walentynkowy:-) czekam z nadzieją!

Peninia said...

Och to moje marzenie...zapisuję się i czekam z nutką nadzieji:)

Magnetyzm Serca said...

Ale śliczności!może i mi się poszczęści:)
Pozdrawiam serdecznie!

damurek said...

Cudowna klatka!!! Z przyjemnością staję w kolejce:)

Lacrima said...

Nawet nie wiem co napisać. Zatkało mnie to Cudo nie klatka...jest zjawiskowa az uwierzyć nie mogę że chcesz ją podarować.
Trzymam kciuki za siebie jesli można:)
Pozdrawiam Lacrima

Maja said...

I ja jestem baaardzo chętna!

oslun said...

A czy ja, nieblogowa, też mogę pomarzyć o klateczce?
Uściski serdeczne urodzinowe ślę Madzi.
Ewa

Aurelia said...

Powalił mnie urok klatki.
Poprostu cudooooo...
Chętnie wezmę udział w zabawie.

Gorąco pozdrawiam:)

Marlen said...

Ta klateczka to istne cudo:) zapisuje się i czekam z niecierpliwości na losowanie:) Pozdarwiam goraco Ciebie i córcie:)

Apuni said...

Och, takiego stojaczka jeszcze nie widziałam. Piękny, prawdziwe cudeńko. Przyznaję, że chyba pierwszy raz jestem u ciebie. Jeszcze wszystkiego nie widziałam ale nadrobię to zaraz. Pozdrawiam

aga.ocean said...

Jaka cudna, oczywiście staję w kolejce
i trzymam mocno kciuki za to żeby się udało:)
Ściskam Cię
Aga

gagipa said...

cudne candy!
z przyjemnościa dołączę do zabawy
www.bizugagipy.blox.pl

Ada said...

Dobry Wieczór

Proszę zamknąć mnie do blogowej paki a ja zostawia e-mail dla niepoznaki .

pozdrawiam
wara@poczta.forward.pl
ADA

Patti said...

Cudowna klatka!!! Zapisuje się na candy a Ciebie do moich ulubionych blogów.

Pozdrawiam Patti

mała-manufaktura said...

Cudo! Cudo! nie mogę przejść obojętnie i się nie zapisać! :)) chociaż z moim szczęściem do losowań to i tak szanse marne, ale kto wie.. za którymś razem musi się przecież udać! :) Pozdrawiam :)

aagaa said...

Przepiękna!!!!Och,żeby dopisało mi szczęście!!!
Pozdrawiam

Sylka said...

Klatka jest prześliczna. Oczywiście też się dołączam :)
http://szycie-mojapasja.blogspot.com

Pozdrawiam.

Asia said...

cudo. Zapisuję się jak najbardziej:)

Anonymous said...

Witam. Nie mam bloga, to i szans na to cudeńko, ale pomarzyć można. Urodzinowe życzenia dla córy. BB.z Łodzi.

Qra Domowa said...

ale piekność....dzieki candy trafiłam tu,ale ide się rozgościc:) cbea@1968gmail.com

ankarcraft said...

Cudna klateczka.
Chętnie ustawię się w kolejce.
Pozdrawiam cieplutko.
Zapraszam na moje candy.
http://ankarcraft.blogspot.com/

piedra preciosa said...

Przepiękna klateczka, a twoje dzieła są niesamowite. Pozdrawiam Cię serdecznie.

decou-galeryjka said...

klatka jest niesamowicie stylowa! grzechem byłoby nie ustawić się w kolejce po to cudo!:) pozdrawiam ciepło...

Ewa z przytulnego domu said...

urocza klatka! i jak tu się nie skusić... staje w kolejce.

pozdrawiam

VioletHill said...

Śliczna klatka! Ach... Móc sobie taką ustawić w pokoju...
Ustawiam się chętnie w kolejce!
I zapraszam serdecznie do mnie!

http://violetowewzogrze.blogspot.com/

Anonymous said...

cudowna klatka! a blog...brak mi słów...
pozdrawiam serdecznie w wyjątkowo deszczową niedzielę :)

Agnieszka

Joanna said...

i ja ustawiam się w kolejce do losowania tego cacuszka, luty i dla mnie jest szczególnym miesiącem,10 lutego 20 lat temu brałam ślub z mężczyzną mego życia.......

pozdrawiam:))

Anonymous said...

Wszystkiego najlepszego dla Madzi!
Klatka śliczna! Chętnie zamknęłabym w niej swoja biżuterię:) aluzjailuzja@wp.pl

Aleksandra Nut said...

Fantastyczny cukiereczek. Ustawiam się w ogonku i serdecznie pozdrawiam:)

Agnes said...

Śliczna klatka, dlatego zapisuje się do zabawy.

Iga said...

Wow ... jaka cudna :)

Yoko said...

Jestem tu po raz pierwszy i na pewno nie ostatni.
Klatusia prześliczna :)Stoję więc cierpliwie i czekam...

Pandora said...

jaka ona śliczna i jak tu nie stanąć w kolejce :) Pozdrawiam

Różany Anioł said...

Witaj
Zwabił mnie ptaszek do Twojego świata i nie żałuję, że tu zajrzałam. Jako miłośniczka ptaszków i klatek nie koniecznie ptaszka w klatce ;) zapisuję się z miłą chęcią :)
Pozdrowienia od różanego...

Anonymous said...

O Matko!!!!!
Cudeńko .... nie oprę się
woka@onet.com.pl

Moje pierdółkowo said...

Jezuuu no ale klatka cudo!
Takiej okazji nie mozna przeoczyc!
Pozdrawiam!!

Nika said...

Jest po prostu świetna - szybciutko ustawiam sie w kolejce
Pozdrawiam serdecznie

Anonymous said...

śliczna!trzymam kciuki za siebie:D pozdrawiam Cię serdecznie

mjos@interia.pl

Anonymous said...

piekna,chetnie wezme udzial w zabawie.agnieszka k.

czarna said...

Nadzieję trzeba mieć,więc ustawiam się w tej ogromniastej kolejce po moje marzenie:)Pozdrawiam

Anonymous said...

cudeńko....byłaby moją pierwszą wymarzoną i tą jedyną ach mmm
pozdrawiam
kwiatuszek1412@wp.pl
...a teraz pozostaje tylko kciuki 3-mać. :)

Kaśka said...

Gratuluję Córci,życzę aby rosła zdrowa i piękna :)
Piękna klatka, bardzo chętnie się ustawie po nią w kolejce :)

Mikko said...

I ja sie przyłączę. Dla Madzi życzę wszystkiego dobrego :)

Magda said...

To chyba Wodniczek, czy już Rybka? 100 latek!!!
Cukierasek słodziutki! Zapraszam również na mojego:)) Pozdrawiam Magda

Kerry-Marta said...

Klateczka urocza. Jeśli masz ochotę zapraszam na moje candy.

marzycielka said...

Urocza klateczka bardzo chętnie stanę w kolejce :)) Serdecznie pozdrawiam!

Danuta said...

To i ja się ustawiam w kolejce po to cudeńko;-))
Pozdrawiam

Jewellery Bijou by Dorota said...

Zdecydowanie sie zapisuje,ja tez wlasnie zaczelam blogowanie,zapraszam na odwiedzenie mojej stronki:
www.jewellerybijou.blogspot.com

ArsDecoria said...

Z ogromną radością zapisuję się na Twoje candy :) Jak Ci już wspomniałam, jestem zakochana w ptasich klateczkach :))) a ta jest przeurocza! :)

Pozdrawiam cieplutko! :)
Mariola

Hordubal said...

Cudowna klatka.Przydałaby mi się.Pozdrawiam serdecznie.uam20@wp.pl

Kaprys said...

Wspaniała klateczka !!!
Najlepsze życzonka dla Córcki z okazji urodzin !!!
Pozdrawiam Aga

monia-art said...

Z wielką ochotą ustawiam się w kolejce.Przyda mi się taka klateczka na biżuterię.

Violetka said...

Jak to się stało, że dopeiro teraz do Ciebie trafiłam!!!! Pięknie tu i jescze do tego taka niespodzianka :) Zapisuję się i zapraszam serdecznie na moje Candy!

z uśmiechem przez życie said...

Jest piękna! z miłą chęcią stanę w kolejce:)
Pozdrawiam:)

Karina said...

piękna klatka na biżuterię, z miła chęcią staję w kolejce;))pozdrawiam ciepło;)

cranberry said...

Piekna klatka! Chetnie sie skusze:) Pozdrawiam

Ja said...

Wszystkiego co najlepsze dla Twojej córci z okazji urodzin, sama mam niedługo więc może....
zapiszę się na Candy :*

edith said...

AAAA..JAKA PIĘKNA WYLOSUJ MNIE PLISSS..

Lilang said...

Nice gift!
http://lilangkrea.blogspot.com/

MonDu said...

...a taką klatkę bardzo chciałbym mieć. Dopisuję się do kolejki. Pozdrawiam :-)

Anonymous said...

Zapisuję się!
wonka_83@tlen.pl
Pozdrawiam
Iwona

weronka said...

Zapisuję sie na tym szarym końcu.Pozdrawiam.

Ewelina said...

Jak tu przejść obojętnie już od jakiegoś czasu jestem chora na te cudo . Pozdrawiam

Balbina said...

o ale fajna klatka i jak tu nie stanąć w kolejce z nadzieją na wylosowanie. Zapraszam też do siebie na moje candy

Lusi said...

Wszystkiego co najlepsze dla Córci, dużo uśmiechu i radości, a dla Ciebie zadowolenia z Pociechy. Cieszę się że tutaj trafiłam, bo ładnie u Ciebie. I do tego trafiłam na candy na które oczywiście zapisuję się:-) Pozdrawiam serdecznie
Lusi

Pomidorrra said...

To się zapisuję - klatka cudowna! Uśmiechu i spełnienia marzeń dla córci :)

arsarnem said...

Co za cudowności!Mało prawdopodobne by mi się poszczęściło, ale mimo tych wątpliwości spróbuję:)Staję więc w kolejce po te cudną klateczkę:)Pozdrawiam serdecznie!

Mammamisia said...

Przepiękna klatka. Jak marzenie!!!! Informacje na blogu już zamieściłam i zapisuję się.
Pozdrawiam i zapraszam!
http://domowyzakatek.blogspot.com/

Marzena said...

Takie cudeńko,to ja też sie zapisuję

Aneta said...

Ja też się zapisuję, piękna klatka.
wszystkiego najlepszego dla Córci :)

lucynakusek said...

No to kolejka po to cacuszko wydłuża się aż do Tarnowa.
pozdrawiam LK
lucynakusek@op.pl

kasi3nka said...

Śliczna klatka - ustawiam się po nią w kolejce :)

Anna said...

Bloga nie posiadam, zobaczmy więc jak się sprawy mają z moim szczęściem w losowaniu :)
Cudna klateczka, ustawiam się również w kolejce po to cudo.
andziulkaaug@gmail.com

Orin said...

Obok takiego cuda nie da się przejść obojętnie... Szczególnie, gdy nie ma się gdzie wieszać swojej biżuterii :D

JOASIA said...

postoję, może mnie się poszczęści :)

JOASIA said...

postoję , może mnie się poszczęści

JOASIA said...

ustawię się i ja

Aniarozella said...

Ustawiam się w kolejce, bo w takiej klateczce, zamknęłabym swoje filcowe ptaszki. pozdrawiam

Jowita said...

Zawsze wydawoło mi się ,że żadna klatka nie może być ładna a co dopiero piękna.Cóż,mylić się jest rzeczą ludzką.Jest bajeczna.I nawet słowik z baśni Andersena chętnie by tu zamieszkał.Dlatego chętnie dołączę do tych wszystkich marzących, marzących może nie o złotej , ale białej i ślicznej klatce.jotawij@interia.pl

czarnaLola said...

Ja też chce, ja też:)

niesława said...

pierwszy raz jestem u Ciebie, Z checią zapisuje sie na losowanie. prezent wysmienity :) POzdrawiam serdecznie

zainspirowana said...

bardzo chętnie ustawię się w kolejce... :)

Asia said...

Ja tez chce taka klateczke!!Zapisuje sie:)))
Pozdrawiam cieplutko Asia

Dorota Florentyna Wilkosz said...

Przykucne w kolejce, moze to wlasnie ja dostane to cudo na moje urodziny?
Pozdrawiam:)))

helksa said...

Śliczności, więc ustawiam się w kolejce.

klucze do raju said...

I ja ustawiam się w kolejce.
pozdrawiam. Magda

Shira said...

Śliczne - dołączam do chętnych :)

Neilii said...

wow klateczka warta grzechu, więc nie zwlekam i staje w kolejce, pozdrawiam. Neilii

Jowita said...

Aż do dziś wszystkie klatki przywodziły raczej złe skojarzenia.Ta jednak jest bajeczna i nawet słowik z baśni Andersena chętnie by tu zamieszkał, dlatego dołączam do tego grona marzących o jej posiadaniu.jotawij@interia.pl

Anonymous said...

Dołączam do grona marzących o tej bajecznej klatce,w której nawet słowik z baśni Andersena chętnie by zamieszkał.jotawij@interia.pl

Anonymous said...

Piękna... Pozdrawiam.Bożena
bozbar@onet.pl

artambrozja said...

Matko kochana jaka cudna !!!!!
Niech sie szczeście do mnie uśmiechnie :)))
Info już zamieszczam u siebie :)
buziaki :***

Tuome said...

Piękna... (jęk zachwytu) i jak tu się nie skusić :)
ustawiam się w kolejce, może szczęście się do mnie uśmiechnie :)
pozdrawiam
http://tuometar.blogspot.com/

TheElatha said...

Dopisuje się do kolejeczki i oczywiście zamieszczam u siebie info

agus2003 said...

To i ja chętnie dołączę:))
http://robotkowetoiowo.blogspot.com/

Anonymous said...

Bardzo dużo chętnych ale spróbuję, bo klateczka to cudeńko.Pozdrawiam!Anna(jaamp@wp.pl)

Anonymous said...

piękna ta dekoracja , bardzo bym chciała ją wylosować. Pozdrawiam
agnieszka_pel@wp.pl

Anonymous said...

Ja również ustawiam się w kolejce do tego cudeńka! Pozdrawiam. Mój mail: nikola_o@wp.pl

Florentyna said...

Witaj!
Właśnie odkryłam Twojego bloga!
I baaaardzo mi się u Ciebie podoba:-)
Co prędzej zapisuję się na candy (prawie "rzutem na taśmę;-)))
Klateczka zachwycająca!!!!!!!!!!!!!!!
Marzę, żeby szczęście zawitało do mnie;-)
Pozdrawiam serdecznie.

savannah said...

Jakims cudem trafilam na Twojego, "fantastycznego" i bardzo orginalnego bloga. Patrze a tu akurat Candy :) Wiec zapisze sie chetnie do kolejki, pozdrawiam cieplo i pedze ogladac Twoje cuda i cudenka

chantel said...

i ja się zgłaszam
pozdrawiam

Anonymous said...

Jestem zachwycona i ustawiam się w tej dłuuuugiej kolejce chętnych :-)
Blog świetny!!!
Pozdrawiam ciepło!

Anonymous said...

Śliczności i ja ustawiam się w kolejce, mam dla niego doskonałe miejsce :-)
katrin982@wp.pl

Pozdrawiam serdecznie :-)

kasiekw said...

witam i dopisuję sie do zabawy

Julia said...

I ja się zgłoszę :)

3milqa said...

zgłaszam się ;) emilka_gryca@o2.pl

wranka said...

Ja też ustawiam się po cuksy:)
i zapraszam na mój raczkujący blog
http://wranka.blogspot.com/
ozdoby do włosów , vintage

wranka said...

Ja też ustawiam się po cuksy:)
i zapraszam na mój raczkujący blog
http://wranka.blogspot.com/
ozdoby do włosów , vintage

zufik said...

Ale cudo! zapisuje sie czym predzej, bo malo juz czasu.
Chetnie bym wygrala losowanie, mam juz piekna klatke z Turcji, ta bylaby do kolekcji:)pozdrawiam
zfadhel@gmail.com

Tilia said...

Śliczności, dopisuję się i ja.

Filipa Filipa said...

Zapisuję się i ja.
Wpadłam pierwszy raz z bloga Joanny i też chcę powalczyć.
Pozdrawiam serdecznie.

ajutrodochin@gmail.com

angel said...

Klateczka śliczna ale nie wiem czy się nie spóźniłam:)?

Sydonia said...

ojoju śliczności, ale nie wiem czy już nie za późno:D
info wkleję na blogu z rękodziełem:
http://nordberd-moonat.blogspot.com/
Pozdrawiam cieplutko

violi igłą malowane said...

to i ja sie zapiszę po takie wspaniałości

dorotaluk said...

Jeszcze zdążyłam...ufffff.
Klatka jest tak piękna,że aż aż aż.....chcę ja mieć:))