"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Tuesday, January 11, 2011

Dzis pomalenku zaczelam chowac moje 
swiateczne blyskotki.Zrobilam zdjecie i 
wkleilam na bloga moich "kuchennych 
bombeczek"ktore podobaly sie wszystkim 
kto odwiedzil moj dom w czasie swiat.
Moze spodoba sie i Wam moj pomysl 
na bombki z przyprawami w srodku.
Pozdrawiam

2 comments:

Tomaszowa Chata said...

Hej:)
Miło mi poznać moją imienniczkę i gościć na blogu.
Twój pomysł z przyprawami w bombce jest rewelacyjny. Muszę go zapamiętać. Gorzej będzie z dostaniem szklanych kul, widziałam tylko z pleksi.
Też mam słabość do papug, od dziecka.

Pozdrawiam z rodzinnego kraju:D
Tomaszowa

Kasia said...

Kasienko dziekuje za mily komentarz.Ja te bombeczki wlasciwie chcialam wyczyscic bo stare sa okropnie ,wiec zamoczylam je na cala noc w gorocej wodzie z plynem do naczyn.Kiedy je wyciagnelam farba sama odeszla.I tak powstal moj pomysl na takie wlasnie kuchenne ozdoby.
Uklony dla calej Tomaszowej chatki.Dziekuje za dodanie mojego bloga.:)