"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Wednesday, January 26, 2011

Siedzac dzis calutki dzien w domciu z powodu  alergii  ktora nie byla  laskawa dla mnie meczac mnie kichaniem,psikaniem,wycieraniem nosa co dwie minuty i jak by bylo tego za malo  upiekrzyla moj wyglad  tak dobitnie ,ze porownac mogla bym sie tylko do szopa pracza.Ten widok moj zgola zalosny odbijal sie w lustrze za kazdym razem kiedy do niego zagladalam z nadzieja ,ze moje powieki  utracily siny odcien i  moge wkoncu pokazac sie swiatu.Za oknem przecudna zima a ja niemoge sie nia pocieszyc,nawdychac sie jej chlodu.Wiec postanowilam sobie humor poprawic i zabralam sie do zrobienia kolejnej poduszeczki na igly,szpilki oraz poduszeczki zapachowej z lawenda ktorej to zapach ubustwiam.Pozdrawiam
poduszeczka na szpilki


poduszeczka zapachowa

2 comments:

Kajka said...

Wow, poduszeczka wyszła Ci niezeimsko. Kolory aż wołają do mnie. W zasadzie początkuję w xxx i omijam kolory dużym łukiem, bo...no właśnie. Dlaczeho. Chyba nie czuję się jeszcze pewnie w xxx i boję się, że coś schrzanię.
Pozdrawiam cieplutko

Kasia said...

Dziekuje Kaju,kazde poczatki sa trudne ale bac sie nie trzeba,ja bylam w tej lepszej sytulacji ,ze moje ciocie wszystkie dziargaly,szyly,haftowaly i na sile mnie uczyly od kolyski prawie.Kiedys sie bronilam czym moglam bo zywotne zemnie stworzenie bylo a teraz ...teraz zaluje,ze nie spedzalam z nimi kazdej wolnej chwilki,pozdrawiam cie najmilej i zycze wytrwalosci :)