"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Friday, February 18, 2011

Kupilam dzis ksiazke ,,deklaracje prwa kobiet,,z 1967r Najfajniejsza jest jej wielkosc:) Trafi do mojej kolekcji maciopinek. Oprawiona w skore i ladnie wydana  a na stu malenkich karteczkach opisane sa nasze babskie prawa! :)
I bought a book today, "The Declaration on Women's Rights." from 1967... the best thing is it's size :) It was added to my collection of tiny things... Set in leather and printed on 100 tiny pages are written the laws of us women! :)



5 comments:

sonya said...

Hi Kasia,
Oh what I could do with little book on my fabric collages! Haha! It's adorable!
Have a great Saturday.
Blessings,
Sonya

Qra Domowa said...

ojjj..piękna..ma też kilka maciupinek w swoich zbiorach...zapraszam na moje skromne początki:)

Tuśka said...

Kasiu prawa bab w miniaturce:) urocze. Dzięki tobie przypomniałam sobie o mojej kolekcji małych książeczek gdzieś tam w pudle zapomnianych. Pozdrawiam!

Kasia said...

Hey Sonya! Im thinking up for ideas intensively as well! I wish you a wonderful weekend and your family as well!

Kasia said...

Qurko i Tusko,uwielbiam takie malenstwa czym mniejsze tym fajniejsze.Mam tomiki malenkie jak pudeleczka zapalek i wydawaly mi sie takie male, az tu trafiala mi sie taka KSIEGA!Pozdrawiam Was goraco dziewczyny