"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Monday, February 14, 2011

Wonderful Valentines



My Dears... Those who are close to your heart, let them whisper, sing all the nicest feelings today and every other day! Have a wonderful Valentines! My girls prepared it for me like this; wonderful cupcakes and beautiful roses were waiting for me!  

Kochani... Ci  ktorzy sa drodzy Waszym serca niechaj wyszeptaja,wyspiewaja Wam  najmilsze uczucia dzis i kazdego nastepnego dnia.Cudownych Walentynek!
Moje dziewczynki tak przygotowaly dla mnie Walentynki ,cudowne babeczki i piekne kwiatki czekaly dzis na mnie!  





14 comments:

Pamela said...

Lovely photos!
Happy Valentine's Day!
Pamela :)

Kasia said...

Thx Pamela!hugs

Daphne Nicole & Lynda Cade said...

Oh, how sweet of your girls... those cupcakes look sooooooo yummy, and the flowers are absolutely beautiful!
hugs~~~ Daphne

Vicki said...

What gorgeous cupcakes and flowers! Yum!

decou-galeryjka said...

babeczki wyglądają smakowicie! miłości życzę, cały rok!

Kasia said...

Thank you Daphne & Vicki.hugs

Kasia said...

Agnieszko dziekuje !

Marlen said...

Kasiu babeczki cudowne :)Miłości i takich słodkości życze nie tylko w Walentynki:)

Kasia said...

Marlen rowniez wszelkiej cudownosci ,dziekuje i pozdrawiam

Danuta said...

Piękne babeczki,ale się dziewczynki musiały napracować i jaki piękny bukiet kwiatów. Ja tez dostałam od syna kwiaty i dużo całusków.
Pozdrawiam

Magnetyzm Serca said...

Same słodkości:)Pozdrawiam i dużo miłości życzę:)

Kasia said...

Danus,Dziekuje

Tuśka said...

Witaj! Trafiłam tu pierwszy raz i się zakochałam ;) Śliczne naparstki zrobiłąś, skrzyneczka z motylkami piękna, zapachowa pończocha;) brak słów. Zostaję i rozgoszcze sie. Pozdrawiam!

Kasia said...

Tusiu ,Dziekuje za tyle cieplych slow i serdecznie pozdrawiam