"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Sunday, February 13, 2011

WYNIK LOSOWANIA-GIVEAWAY WINNER

Wszystkim Wam bardzo serdecznie dziekuje za udzial w mojej zabawie,za przemile komentarze i zyczenia.Wazne to dla mnie poniewaz jestem nowa wsrod Was.Dziekuje !Nie korzystalam z Random Number Generator poniewaz niektorych  osob  wpisy znalazly sie po kilka razy z powodow jakis bledow. Chcialam aby wszycy mieli rowne szanse wiec moja corcia wymyslila  inny sposob.Pozdrawiam  serdecznie wszystkie Was razem i kazda z osobna!
A wygrala SCIBOROWKA,poprosze Cie Danusiu o nadeslanie mi  dokladnego adresu na mojego maila.Szczerze gratuluje!kasiawolak@hotmail.com


I'd like to thank everyone for participating in my candy and all the wonderful comments I got! The winner in the giveaway is  Danusia from SCIBOROWKA. Congratulations and good luck next time! 
video

13 comments:

Lusi said...

Serdeczne dzięki za zabawę:-) Gratulacje dla Danusi! Pozdrawiam cieplutko
Lusi

Florentyna said...

Ściborówko, Ty szczęściaro;-)
Nie wiem od czego zacząć: od gratulacji, czy od tego,że Ci zazdroszczę jak diabli!!!!!! (bez obaw, pozostanie to bez wpływu na nasze dalsze kontakty;-))))))
Kasiu, wielkie dzięki za zabawę i emocje jakich mi dostarczyła.
Pozdrawiam walentynkowo.

mała-manufaktura said...

Gratuluje takiego cukieraska! :) zazdroszczę jak nie wiem co! :)

niesława said...

ach gratuluje Danusi , ale zazdroszcze ... ;) Buziaki i dziekuje za zabawe:)

Pomidorrra said...

Dziękuję za super zabawę i emocje! I gratuluję serdecznie wygranej:) Pozdrawiam cieplutko :)

Marzena said...

Gratulacje dla szczęsciary

Sydonia said...

Och... jednak się spóźniłam:(
gratuluję zwycięzcy:DDDD

i zazdroszczę troszeczkę:D

Mammamisia said...

Serdeczne gratulacje!

Balbina said...

o gratuluje szkoda, że to znów nie ja. Może następnym razem. Pozdrawiam ze Szczecina

Margott said...

Gratuluje Szczesciarze:-))) A zaluje, ze znow nic nie wygralam...

Marlen said...

Gratuluje Ściborówce i dziękuję za zabawę:)

Danuta said...

Jejku ale się cieszę. I ktoś powie że marzenia się nie spełniają;-)) Moje się spełniło i klateczka będzie ozdabiać mój malutki salonik.
Kasiu jeszcze raz Ci bardzo dziękuję i jak widzę po komentarzach dużo dziewczyn ostrzyło sobie pazurki na nią;-))) A ona trafi właśnie do mnie.
Pozdrawiam
Danka

aagaa said...

Gratulacje dla Danusi!