"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Saturday, March 26, 2011

Candy - Giveaway!



Kochani,miesiac kwiecien jest dla mnie miesiacem szczegolnym jak i luty.W kwietniu urodzila sie moja druga corcia!Wiec aby moc cieszyc sie tym dniem bardziej jeszcze chce obdarowac  kogos  malenkim upominkiem .Osoba ktora wylosuje otrzyma kolczyki srebrne z bursztynem w rameczce z kosci ktora ciut przerobilam na zawieszke.Ramka jest mi droga poniewaz kupilam ja w sklepie ktory wspomaga ludzi z biednych krajow ,nie wykorzystujac ich jako tania zarobkowa sile tylko placa im za ich prace  tak jak placi sie artysta czyli godziwie i sprawiedliwie.
Osoba ktora wylosuje otrzyma odemnie rowniez drugi prezecik ktory postaram sie dobrac do tego co lubi i sprawi jej radosc.Bedzie to  prezecik-niespodzianka Wielkanocny.Bedzie mi milo jesli dolaczycie malenkie zdjecie mojego candy gdzies z boku swojego bloga .Dziekuje Wam bardzo serdecznie za udzial w mojej zabawie i zycze szcescia!Losowanie odbedzie sie 10 kwietnia.

Dear ones! the month of April is special for me, as is February. April is the month that my younger daughter was born! So to able to celebrate it happily, I want to give something to someone else. A tiny gift if you will. The person who ins will receive the shown here silver earrings with amber stones. The frame, which is also shown, is special to me because I purchased it from one of my favorite stores that is also Fair Trade. It supports people from third world countries and assures that they are paid a regular wage, instead of exploiting their work for pennies. They are treated fairly and with respect. 

Also, the winner will also receive another gift which Ill try to match to said person's tastes and hopefully brighten that persons day. It will be a gift-surprise for Easter.  It would be sweet if you  put a small picture of this giveaway to the sidebar of your blogs and take part in my game! I wish you al luck, it will end on April 10!


22 comments:

Vicki said...

Aren't these pretty! I will post this giveaway on my blog. Thank you for sharing!

niesława said...

Przede wszystkim najlepsze zycenia urodzinowe dla corki :) chociaz jeszcze nie kwiecien ;)
oczywiscie chetnie wezme udzial w losowaniu :) kolczyki są sliczne Buziaki

sonya said...

I love these earrings! Very pretty! I will post this on my blog. Thanks so much for the chance to win.
Have a wonderful day.
Hugs,
Sonya

Tasia said...

bardzo mi się tu podoba u Ciebie jest tak ciepło i klimatycznie, z przyjemnoscią wezmę udział w zabawie

Beaśka said...

Ja też jestem kwietniowa, więc życzenia dla panny spod znaku barana.
Dziękuję za wizytę na moim blogu i zapraszam do następnych odwiedzin -może do udzialu w zabawie z Edwardem w ro li głównej.
Oczywiście ustawiam się w ogonku po prezent:-)

Kajka said...

Piękne kolczyki. Twoje pracy jednak bardziej wprawiają mnie w zachwyt więc nie ukrywam , że dla nich biorę udział w zabawie.
Pozdrawiam cieplutko ze sonecznej Warszawy

darias said...

Strasznie mi siępodoba Twój blog. Jestem u Ciebie po razpierwszy i czuję się jak w domu. Oglądam, czytam, oglądam, czytam i końca nie ma zachwytów. Bardzo chętnie zapiszę się w kolejce :) Serdecznie pozdrawiam.
p.s. 10 kwietnia będzie 10 lat jak jestem z moim mężem...to dla mnie też wyjątkowy miesiąc.

justysias7000 said...

Ja tez z wieeelką chęcią wezmę udział w zabawie:)

vivi22 said...

skoro zapraszasz to skorzystam :) śliczne kolczyki

MAGARO-art said...

śliczny blog
zostaję tui na dłużej
może to do mnie śmieją sie te cudeńka :)

ROMA said...

Zgłaszam się i ja!Miło jest poznawać w sieci nowe osoby.Ciekawy blog i pięknie wykonane prace- jestem oczarowana klimatem tego miejsca.

inga said...

very nice gift, I hope for the best:)
http://inga2010.blogspot.com/

izary said...

wszystkiego naj dla córci i dla Ciebie w tym szczeg ólnym dla Ciebie miesiącu :):)Kolczyki przepiękne, moze szczęscie się usmiechnie wreszcie do mnie?
pozdrawiam serdecznie iza

khess136 said...

These are so delicate and pretty! I will post this giveaway on my blog! Thank you for a chance to win them!
xo
Karen

Asia - ESPRIT said...

Boże! Uwielbiam bursztyn, pierwszy pierścionek jaki dostałam był właśnie z bursztynem, dostałam go od dziadka, niestety został skradziony, kiedy okradli nasz dom. Siostra co prawda kupiła mi podobny, ale to nie to... Zawsze chodzę do różnych antykwariatów, czy jubilerów i szukam takiego jaki dostałam od dziadka w nadziei że może złodzieje go sprzedali i kiedyś go znajdę :)

AgnieszkaMD said...

Kolczyki są cudne, a i ramka się przyda. Nie wspomnę już o niespodziance :).

Ustawiam się w kolejce i nikt mnie już z niej nie wypchnie hihi.

Kate said...

Zgłaszam się...
Kolczyki są śliczne:)

Mystica said...

Very pretty. Thank you.

Edzia said...

twoja twórczośc jest bardzo charakterystyczna i to duży komplement:) masz kolejnego łasucha w kolejce, który przy okazji zaprasza Cie do siebie na CANDY na edzia-goodies:) pozdrówka

zainspirowana said...

kolczyki są cudowne! zakochałam się w nich! szaleństwo!
mogę się dopisać...?

~Lavender Dreamer~ said...

How sweet of you! I love this beautiful jewelry! Thank you! ♥

Marina said...

Przepiękne bursztynki! Z przyjemnością wezmę udział w Twoim candy!