"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Sunday, March 20, 2011

Takie cudne zawieszki-ptaszki przylecialy do mnie od Kasienki z Moj dom moja ostoja,sami zobaczcie jakie cudenka Kasia tworzy!Na jej blogu znajdziecie sklepik z roznymi skarbami zrobione wlasnorecznie przez artystke Kasie.Kasiu raz jeszcze serdeczne dziekuje za cudowne ptaszynki!


These wonderful decorative hanging birds flew in to me from Kathy from Moj Dom Moja Ostoja... Take a look at the wonders she creates! On her blog you'll find a store with many goodies handmade by the artist that she is! Kathy, once again, Thank you so much for these stunning birdies! 



10 comments:

Barb said...

The birds are adorable and you have them displayed so nicely.... thank you for your kind comment on my blog for the star card. blessings~barb

MariaPar said...

Kasiu, jestem zachwycona jajkami jakie tworzysz.
Pozdrawiam serdecznie

Kelly_Deal said...

These are awesome! You are one lucky girl!
Kelly

Peninia said...

Kasiu jestem oczarowana...śliczne!!!Bardzo mi się podobają;))
Cieplutko i wiosennie Cię pozdrawiam.
Dziękuję za wspaniałe słowa i odwiedzinki
to taki słodki balsam dla duszy:)
Buziaki posyłam;)

Daphne Nicole & Lynda Cade said...

Oh, those are so adorable... thanks for sharing!!!
Blessings~~~ Daphne

Lacrima said...

Cudowne zawieszki:)

Nela said...

Zdobienia Twoich jaj to klasyka. Prezent śliczny - ptaszki na baziach prezentują się super. Pozdrawiam cieplutko:)

Kajka said...

Piękne te zawieszki. Odwiedzam Kasię dość często i jej prace bardzo mi sie podobają.
Kochana, zapraszam do siebie po wyróżnienie. Wiem, że nie każda to lubi ale...cóż padło na Ciebie.
Buziole

Peninia said...

Serdecznie dziękuję za udział w moim Candy wiosennym:)Bardzo mi miło:)Pozdrawiam cieplutko:)

koronkowe sny said...

Śliczne prace:)
Twojego bloga odlądam z ogromnym zachwytem!
W wolnej chwili zapraszam do mnie - jestem początkująca:)
Pozdrawiam wiosennie:)