"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Tuesday, April 19, 2011

Witam z ciagle deszczowego Toronto
Ze dyskotekowej kulki mojej coci zrobilam lustro.Wkoncu mi pozwolila ja popsuc i stworzyc cos nowego.
Pieknej srody Wam zycze

Hello everyone, from the STILL rainy Toronto. 
From my daughters disco ball... I made a mirror!  She finally allowed me to break it and make something new! 
I wish you all a wonderful Wednesday!







 

5 comments:

Peninia said...

Kasiu jakie cudu...fantastycznie wygląda. Pozdrawiam cieplutko:)

MariaPar said...

Kasiu, spokojnych i rodzinnych świąt za oceanem !
Pozdrawiam

Anioły Anielki said...

Dziękuję serdecznie za komentarzyk i pozdrawiam już świątecznie.papa:)))

~Lavender Dreamer~ said...

It really turned out stunning! And thanks for giving me advice on my pillows! I like your idea of putting the lace on a smaller pillow! It's not often that someone takes the time to write helpful suggestions! I sure appreciate yours! ♥

darias said...

Kasieńko, ja się zastanawiam co jeszcze możesz stworzyć :) Ja niezmiennie jestem zachwycona Twoimi pracami i niezmiennie podziwiam Twój talent.
Przesyłam cieplutkie buziaki:*
I dużo Słoneczka, bo ten deszcz to już przesadza :)