"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Friday, May 20, 2011

Hello!
My daughter brought me  a tulip home and when it bloomed i found its little owner :)

 I wish you All a splendid evening!

Witajcie!

Moja corcia przyniosla mi tulipanka a kiedy rozkwitl to zobaczylam w nim malego lokatora.:) 
Cudownego wieczoru zycze!



8 comments:

Jane and Lance Hattatt said...

Hello Katherine:
Ah, but he is very well disguised and most likely enjoying a peaceful and harmless weekend. Which is what we hope for you!

darias said...

Tulipanek śliczny, lokator przy mojej fobii...nie wyrażę się :)
Miłego dnia kochana :**

Nancy Maxwell James said...

this is beautiful! thank you for the sweet words on my blog. The cabinet card album I had was in rough condition. Only a few pages could be used. I have one almost identical that contains old family photos which I cherish! :) Have a great weekend!

kasia said...

A ja Kasienko takiego lokatora mam w łazience.Mieszka z nami dlugo i przez niego wyglada jakbym nie sprzatala,bo nie pozwalam ruszac jego pajeczyny.Buziaki.

Maison de lin said...

Hello Katherine,

I hope you have the owner slain :-)
Very nice pics.

Have a nice sunday
Jérôme

Nela said...

Kasiu, od czego by tu zacząć. Znów trochę u Ciebie mnie nie było i mam zaległości;)Kolekcja zapałek bardzo fajna i niespotykana. Ja kiedyś zbierałam wypalone, żeby coś z nich zrobić, ale ostatnio już nie miałam gdzie ich trzymać i wszystkie wyrzuciłam. Prezenty dostałaś niezwykłe. Ogromnie podoba mi się sweterek, który wydziergałaś:) Pozdrawiam.

Qra Domowa said...

KASIU...NO TEN LOKATOR NIE MÓGŁ ZNALEŹĆ LEPSZEGO I PIĘKNIEJSZEGO DOMKU-POZDRAWIAM I DZIĘKUJE ZA ODWIEDZINKI!!

Vicki said...

lol...beauty and the beast.