"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Saturday, May 14, 2011

Welcome All,
I think that after all the problems on our blogs they finally fixed them and your bloggy worlds are working flawlessly.
I took the time that I would have otherwise wasted sitting in my back doctor's office for checkups, and knitted this sweater. The pictures are B&W because the camera kept getting a yellow light... The sweater is white, so it didn't really matter. I think I wont do this kind of masterpiece again for another year, I just haven't the patience. But when I peeked into your blogs, I was inspired and decided to try it :) 

I wish you all a wonderful Sunday! 



Witajcie  kochani
Mysle ,ze po wszystkich  klopotach na blogach wkoncu naprawili i macie sie dobrze a wasze blogi pracuja nienagannie.
Ja zas w czasie kiedy czekalam na swoja kolejke u specjalistow od kregow wydziergalam corci taki sweterek.Zrobilam balo -czarne zdjecia bo mi aparat koloru nie lapalal i wychodzily zolte.Sweterek jest bialy wiec jakos wyszlo.Teraz pewnie nie zabiore sie do tego rekodziela przez najblizszy rok bo jakos niemam cierpliwosci.Ale kiedy ogladam Wasze blogi i patrze sobie jakie cudenka  dziergacie to mi sie zachcialo tez sprobowac:)
Zycze Wam najpiekniejszej niedzieli! 

9 comments:

Lori E said...

You made that? Wow. I am impressed. Black and white or not.

Peninia said...

Kasiu przepięknie...podziwiam.Cudo!Ja dziergać nie potrafię.
Dziekuję za odwiedzinki na blogu.Miło mi:)Ciepło pozdrawiam:)

kasia said...

Oj Kasienko-dlugo chyba czekalas w tej kolejce(hi,hi)A wdzianko przepiekne.Pozdrawiam cieplo.

Atena said...

Wow jakie cudenko wydziergalas, wzor baaardzo mi sie podoba, pieknie.
Pozdrawiam

Karie's Chic Creations said...

Oh my goodness, that is beautiful. You must do it again. You do a beautiful job. . . Love it. Thanks for stopping by as always I look forward to your comments. Have a wonderful week ahead. Hope your back is doing ok. I have really been having problems with mine. And it makes the nerve in my leg hurt. Oh, the joys of growing older. Hugs, Karie

BECKY said...

Wow Kasia! That is gorgeous!! You did an amazing job on it! And I'm so glad I can now leave a comment again!

So glad you entered the giveaway!
Have a delightful week, sweetie!
Becky

Qra Domowa said...

Kasiu jak miło ,że zostawiłaś u mnie kilka słow...pieknie wydziergałaś te bluzeczkę...ale masz zdolne łapki..no i modelka pierwsza klas!!..ps.wyniki candy ogłosze dopiero dzis-wczoraj nie zdążyłam...pozdrawiam!!

darias said...

Kasieńka, ja Ci współczuję Kochana :) ile Ty siedziałaś w tej kolejce ??? calusieńki dzień ? Ja to bym pewnie i przez tydzień nie zrobiła takiego cudu. Przepiękna bluzeczka...nadziwić się nie mogę nad mnogością Twych talentów.
Cieplutko pozdrawiam Cię kochana, bardzo cieplutko, bo u nas strrrrrrasznie zimno od kilku dni :****

~Lavender Dreamer~ said...

What a beautiful and elegant sweater! Very pretty design and I know you will enjoy it! ♥ How talented you are! ♥