"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Wednesday, June 15, 2011

Hanging collage

Hello dear ones,

Yesterday I finished my hanging collage... finally! :)

I love the tiny birdie holding the tiny egg. At first, I didnt know where to place him, but I found him a home eventually. :) 
My parrot observed dutifully what hung on her branch as I took pictures. On the collage itself I placed the saying; "Live and let live. Being relaxed and comfortable with everyone and everything. Each day is a special event to be received in a unifying way. Treat the world with the respect and love you want for yourself." 
I think that applies to everyone, and especially in our times. 

I also invite everyone to my giveaway, for all those who have not seen it below. :)
I wish you all many wonderful memories and sunshine!


Witam Was kochani moi

Wczoraj dokonczylam  moja zawieszke-karteczke ...wkoncu:)
Kocham tego malenkiego ptasza z jajeczkiem ktroego nie wiedzialam gdzie umiescic  ,wkoncu znalazlam mu domek:)
Moja papuga bacznie obserwowala co tez to nowego zawislo na jej galezi kiedy robilam zdjecie zawieszki.Na  karteczce umiescilam napis:,,Zyj i pozwol zyc,Badz zrelaksowany i wygodny ze wszystkim i ze wszystkimi.Kazdy dzien jest specjalnym darem otrzymany w specjalny sposob,traktuj swiat z respektem i miloscia ktora chcesz dla siebie,,
Zapraszam  tych wszystkich ktorzy jszcze nie zobaczyli na moje candy

Zycze Wam duzo pieknych chwil i slonca!









13 comments:

damurek said...

Świetna jest ta zawieszka-kartka ..... chyba podpatrzę bo mi się pomysł bardzo podoba.
Co do mojej butelki w czerni to Ty Kasiu podsunęłaś mi pomysł ... właściwie to ja tą butelkę z myślą o Tobie robiłam ... niestety już ma nowego właściciela.
Pozdrawiam ... miłego dnia:)

sonya said...

Hey girlfriend!!
I love, love, love this collage!! I love the words, the bird, the nest, all the beautiful lace and threadwork. It's just gorgeous! :)
Thanks for sharing with us.
Hugs,

Marie Lost Bird Studio said...

Hi Katherine,
your collage came out beautifully!!!Love it.
Thanks for sharing.Have a great day.
Hugs,
Marie

Jane and Lance Hattatt said...

Hello Katherine:
Your collage is a delight. Original in concept, thoughtful in design, and beautiful in execution. Oh that we had a fraction of your skills and talent.

We thought that the 'message' of the collage to be well chosen and, as you say, most appropriate to the times in which we live. May your days too, dear Katherine, be long and sunny.

Lacrima said...

Jeju jakie to piękne:)

suziqu's thread works said...

Live and Let Live - What a very beautiful collage! I just love your blog header also as I am so in love with roses!

Kelly_Deal said...

OMG Katherine! Your collage is gorgeous! I love everything about it!
Hugs,
Kelly

Vicki said...

Katherine this collage is beautiful! I'm so glad that I didn't miss it. The words are perfect. I love the lace work along with the bird and nest. Great job on this gorgeous piece.

darias said...

Przepiękna :)
a ptaszynki urocze...obie :)))

kasia said...

Kasiu kilka Twoich postów przeoczyłam,a wszystko u Ciebie takie piękne.Umieść kiedyś zdjęcia Twoich papużek-bardzo proszę.U mnie wszystko zakończyło się ok.:)

Peninia said...

Kasiu...jaka piękna:)Oczarowała mnie;) Cudo!
Ciepło pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny na blogu!

Nelli said...

Beautiful!

~Lavender Dreamer~ said...

The collage is wonderful! I love the pretty lace you used! Very nice! ♥