"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Saturday, June 11, 2011

Vacation Giveaway!


VACATION GIVEAWAY!

Hello dear ones! Vacation is starting up and I thought to myself that it is a grand time to invite you to participate in a game! So, You're all welcome! In the burlap bag you will find: A leather bound picture album for your Vacation pics. A picture frame made out of bone, a candle in a wooden bowl and a ceramic warbler whistle. (You put it into water and blow and it produces the sweetest bird sounds!) 
The stuff is made via fair trade. 

If you wish to participate, the rules are as usual. :) Leave a comment and post a side note about it on your blog with a picture and, if you want another chance, add me and let me know! :)

Thank you all dear friends and I wish you all luck! I will pick the winner on July 10 !


  
WAKACYJNE CANDY !

Witam Was moi mili !
Wakacje sie zaczynja wiec pomyslalam sobie to piekny czas by zaprosic Was na candy.Wiec serdecznie zapraszam wszystkich . W lnianej torbie znajdowac sie bedzie:Album skorzany na zdjecia z wakacji, ramka do zdjec zrobiona z kosci,swieczka  w drewnianej miseczce i ptaszek zrobiony z ceramiki do ktorego wlewa sie wode przed gwizdaniem:)
Rzeczy wszystkie zrobione sa recznie przez ludzi z biednych krajow ktorzy otrzymuja godziwa zaplate za swoje prace.(Free trade)
Jesli ktos jest chetny to poprosze o podlinkowanie zdjecia i umieszczenie na swoim blogu,obserwatorzy maja podwojna szanse,komentarz pod postem.

Dziekuje i zycze powodzenia. Losowanie odbedzie sie 10 lipca









                                                                       
                            

70 comments:

Jane and Lance Hattatt said...

Hello Katherine:
What a lovely and very generous idea. Your images are splendid and someone is going to be a very fortunate person indeed. Perhaps we can come right over and steal the picture frame it is so perfect?!

Please do not include us in the draw as, should we be lucky, the Hungarian postal service cannot, alas, be relied on to deliver parcels with their contents in place!

darias said...

Oczywiście staję w kolejce :)
Kasieńko piękne rzeczy przygotowałaś i to kolejny znak, że masz wielkie serducho, że właśnie takie rzeczy wybrałaś ręcznie robione.
Buziaczki kochana i miłego dnia Ci życzę.

alina said...

I ja się zapisuję:) Pozdrawiam!

sonya said...

What a generous friend you are!! I will definitely post this on my blog! I love your vacation giveaway, Katherine!
The warbler whistle is just the cutest! The hippo on the burlap bag? He is swwweeett!
Have a wonderful Sunday, dear friend!
Hugs!!

Kinga said...

Ustawiam się w kolejce. Obserwuję jako Kinga.

Maison de lin said...

Hello Kasia,

This is just a perfect idea. Your pics are so lovely!

Hugs
Jérôme

Qra Domowa said...

OJ KASIU PRZYSZŁAM W ODWIEDZINKI...A TU TAKIE CUKIERECZKI...NO TO SIUP...STOJĘ I JA ...POZDRAWIAM I ZAPRASZAM:)

Lynn said...

Kasia, What a wonderful gift the lucky winner will have. Such unusual gifts. I love that! However, please do not include me as our little cottage is quite small and my display area is quite limited. I cannot wait to see them displayed in the lucky winners home. Fascinated by the bird whistle you put in water. Such unique gifts. Bless your heart.
Lynn

violi igłą malowane said...

Witaj Kasiu . Chętnie zapisuje się na twoje candy choć przegapiłam dodanie się do obserwatorów teraz nadrabiam zaległości a że zaglądam do ciebie to spróbuje szczęścia zawsze podobają mi się twoje prezentowane przedmioty jak i pisane posty ..Pozdrawiam Viola /./

The Tame Lion said...

Wow! Wow! Wow!
Beautiful!

esophie said...

wspaniale cukierasy:-) pozdrawiam i zapraszam na moje candy!
http://eesophie.blogspot.com

weronka said...

Zapisuję się również :)

Anonymous said...

Kochana, dziękuję za odwiedziny, które sprowokowały do rewanżu. Przepraszam ,że tak dawno mnie u Ciebie nie było. Przeszłam wszytskie posty, które opóściłam. Dużo się przez ten czas wydarzyło.
Kochana takie cuda rozdajesz, że pozwolisz iż w kolejce grzecznie się ustawię ale, że szczęścia nie mam to i tak nie wygram
Buziole
U mnie nadal problem u niektórych z komentarzami. Masakra
Kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

Danusia said...

Same śliczności - dopisuje się po nie do kolejki.
Pozdrawiam:)

justysias7000 said...

ja też stanę w kolejce:):)pozdrawiam:)

kamarek said...

Zapisuje sie. Banerek dodany i obserwuje.

Czarna Lola said...

Cudowne candy!!!!!
http://czarnalolapogodzinach.blogspot.com/

Marie Lost Bird Studio said...

Hi Katherine,
what a wonderful and generous giveaway!
Please count me in and I will post on my sidebar.
Thank you.Have a lovely evening.
Hugs,
Marie

Katakliptiko said...

Запишите и меня на такую вкусную конфету!))
http://katakliptiko.blogspot.com/

Karolina said...

Staje w kolejce i zapraszam na mój konkursik: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com

o0krysia0o said...

Och - ja jestem chętna i to bardzo!!!
Pozdrawiam ciepło :-)

rhodiana said...

Ja chętna :)


Zapraszam również na Candy do mnie: wioletkowo.blogspot.com

Cinnamon said...

Wspaniałe, piękne... Obserwuję, linkuję i serdecznie pozdrawiam :)

Daphne Nicole & Lynda Cade said...

What a lovely and generous giveaway... I would love to be entered!!!
hugs~~~ Daphne

Biżuteria Artystyczna said...

Przepiękne candy... i z ważnym przesłaniem, pozdrawiam

Aśko said...

wszystkie "cukierki" rewelacyjne,ale saszetka z hipciem wymiata! :))

magdowo said...

Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po cukierasy.
Pozdrawiam serdecznie.
http://magdowo-pasje.blogspot.com/

Ulotne Chwile said...

Witaj:)
I ja z chęcią się zapisuję na Twoje wspaniałe Candy i dziękuję za wizytę u mnie...pozdrawiam serdecznie

Izabell said...

ja też staje do kolejki.pozdrawiam.Izabellak@vp.pl

maneruki said...

Piękne rzeczy! Zapisuję się!
Pozdrawiam
maneruki.blogspot.com

Angelika said...

Witam, jeśli mozna to i ja ustawiam się w kolejce ;)
gessekai.blox.pl - w pasku bocznym

Pozdrawiam Angelika :)

Megan said...

zgłaaaaszam się i obserwuję ;d

ROMA said...

Skorzystam z Twojego zaproszenia i przyłączę się: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Rysa said...

przyłączam się do zabawy i zapraszam do mnie na misiowe candy
wytworki.blogspot.com

Kasia said...

uwielbiam hendmejdowe rzeczy :) więc zapiszę sie i poobserwuję :))
pozdrawiam!

Jomo said...

Paszek tak mnie zauroczył, że grzech byłby nie spróbować ...
Ciepło Ciebie pozdrawiam i zapraszam :)

niesława said...

Z przyjemnością sie zapisuje :))

olinka85 said...

Torba jest przecudna i taka pozytywna :)
Zapisuję się do kolejki po nią :)
http://olinka85.blogspot.com/

zmalowanalala said...

Obserwuje jako zmalowanalala.
Notka: http://zmalowanalala.blogspot.com/2011/06/nie-przestraszcie-sie-iloscia-candy.html

scraperka said...

ale cudne słodkości:) ustawiam się oczywiście:)))

Joanna Darda-Gramatyka said...

ja również ustawiam się w kolejce. pozdrawiam

PAKMA said...

Sliczne prezenty :) Bardzo chetnie staje w tej kolejce !!!
pakma24.blogspot.com

natala k. said...

e mail : natala.k@onet.pl
obserwuję jako natala k.

marzycielka said...

Chętnie staję w kolejce, po te cuda :))

Kala said...

piękne cukieraski - jednak torba jest najbardziej wyjątkowa Staję w kolejce :) http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

jjjustii said...

Hej,
obserwuję jako jjjusrtii;
link do notki na moim blogu: http://jjjustii.blogspot.com/p/rozdania.html
mail: jjjustii@tlen.pl

pozdrawiam

Koraliki Beaty said...

sliczne te drobiazgi- ja tez dolacze do zabawy

www.koralikibeaty.blogspot.com

Dzieła Madame said...

piękne rzeczy:) oczywiście zapisuję się:)

Asia said...

Ustawiam sie,slicznosci naszykowalas:))
Pozdrawiam Asia

kate said...

Obserwuje ! :)
info o Rozdaniu i polecany Twój blog znajdziesz na www.zycie-kate.blogspot.com

pozdrawiam :)

Sandrita said...

torba jest prześliczna :)
oczywiście ustawiam się w kolejce :) i pozdrawiam gorąco z zimnej i deszczowej Polski :)

Duende said...

ślicznie :) to ja też stanę w kolejce :) bo strasznie mi się tutaj podoba:)))

tatiana75 said...

ja też się ustawiam w kolejce :-)
www.rekodzieloartystyczne.blox.pl

mtotowangu said...

zgłaszam się :)
http://mtoto-wangu.blogspot.com/

violka said...

Witam! Trafiłam tu przypadkiem i cieszę się z tego bardzo :) Zapisuję się na Twoje cudowne candy, napisałam o nim u siebie ... Miałam kiedyś takiego ptaszka glinianego ;) Pozdrowionka :)

MoonRae said...

What a lovely and generous giveaway. Love your blog

ystin said...

oh, późno tu trafiłam, ale moze się uda- piękne słodkosci!

ystin said...

staję w kolejce, takie słodkości!!!link i oczywiscie obserwuję! i to raczej na dłużej- fajny ten Twój blog.

inga said...

Very nice gift, I hope for the best.
http://inga2010.blogspot.com/

raeszka said...

Super candy, mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście :).

wanda_95 said...

Zgłaszam się!
Notka o candy pod adresem:
http://wanda.pinger.pl/m/6939500/candy
Mój e-mail: wanda_95@o2.pl
Pozdrawiam :)

mała marzycielka said...

ustawiam się w kolejce

Magda said...

Zgłaszam się! ;)
mmmadziana@gmail.com
oberwuję jako mmmadziana
http://mmmadziana.pinger.pl/m/6948921/wakacyjne-candy

malapianistka said...

http://czekoladowepianino.blogspot.com/2011/07/candy-u-httpchateletblogspotcom201106va.html
zgłaszam sie
asku_misku@wp.pl

lapappilon said...

hello!
I want to play with you...please enter my name....
lapappilon.blogspot.com
lapappilon@gmail.com
Hugs
Eva from Serbia

tUkafka said...

http://nocneszycietukafki.blogspot.com/ ja też dołączam. I zapraszam na candy tkaninowe do siebie:

http://nocneszycietukafki.blogspot.com/2011/07/tkaninowe-candy.html

zainspirowana said...

nie mogłabym sobie pozwolić na opuszczenie takiej zabawy!

summer21 said...

chętnie się zapiszę na tak wspaniałe candy, Ewa

olgaolivia35 said...

Very delicious candy! I want to participate. http://olgaolivia35.blogspot.com/

madzia said...

ja też się zapiszę jeśli można na ostatnią chwilę:)
pozdrawiam:)
magdalenas7000@interia.pl