"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Tuesday, July 12, 2011

Beautiful presents - Beautiful exchange

Dear ones, just look at all the goodies that I was gifted with by Viola from Violi Igla Malowane. My girls were exploring blog land with me and wished for the wonderful cameos she makes. So I asked Viola if there was a possibility of buying two of these in green-gold and blue-silver. Viola suggested an exchange and I was thrilled to do it! This was my first bloggy exchange :) After a week I received my package and within it, goodies galore! I asked Viola for two cameos and here I get three, one in my favorite toned, earthy colours, just for me! And that's not all, there was a stunning hand stitched necklace and earrings in a vibrant green and finished off with glass beads. So that it matches my daughters' dress!
Isnt this wonderful? My older daughter, Magda was amazed. My other little one is gone away to navy summer camp so i sent her pictures via text.
See for yourselves how wonderfully made this all is! You must visit her lovely blog and see her creations and read her sweet posts.
In exchange, I sent her some Toile materials she had wanted. Sadly, I haven't taken pictures of them. :(

Viola, thank you for the wonderful exchange, and for thinking of me as well.

I wish everyone a wonderful week and many smiles!
 

Kochni zobaczcie tylko jakimi cudnosciami obdarowala mnie Viola z blogu Violi igla malowane Moje dziewczynki ogladaly ze mna swiat blogowy i zamarzyly miec takie camee,wiec zapytalam Viole czy moge zakupic  dwie takie zielona i granatowa.Viola sie zgodzilai zaproponowala wymianke.Bardzo sie ucieszylam,bo to moja pierwsza wymianka  :)
Po tygodniu juz przyszla do mnie paczuszka i jakie bylo moje zdziwienie kiedy ja otworzylam i radosc bo zamiast dwoch camea byly trzy  w tym jedna w moich ulubionych kolorach brazu specjalnie dla mnie!Oprocz tego Viola wyslala mi piekny recznie robiony  naszyjnik z kolczykami w kolorze zielonym ,pieknie wykonczony szklanymi koralikami,tak aby pasowal do sukienki mojej corci.Czy to nie cudowne!Moja starsza corcia byla zachwycona zas moje drugie pachole jest na obozie navy wiec wyslalam jej  zdjecia tych slicznosci.
Zobaczcie prosze sami jak Viola to wszystko pieknie zrobila !
Musicie koniecznie odwiedzic  jej blog aby zobaczyc jej prace i poczytac mile posty.
Ja wyslalam Violi  w zamian materialy ,,toile,,jakie chciala miec.Niestety nie mam zdjec,nie zrobilam .
Violu mila dziekuje Tobie kochana za wszystkie te wspanialosci! za piekna wymianke i za to ,ze pomyslalas i o mnie  !
Zycze Wam wszystkim cudownego tygodnia i duzo usmiechow !











 

8 comments:

Jane and Lance Hattatt said...

Hello Katherine:
How absolutely enchanting. What a very generous gift of highly personal, beautifully made items which, we are sure, you will continue to enjoy for many, many years to come. No wonder you were all thrilled. Thank you so much for sharing the contents of your wonderful gift box with us all.

sonya said...

Wow! Katherine! They're just awesome! I've never seen anything like them. How sweet of her to send three.
Thanks for sharing with us, my dear!
Hugs,

violi igłą malowane said...

Cieszę się że dotarła przesyłka i że się spodobała ,,

Lori E said...

Once again we see how talented the various bloggers out there are. And how kind.

Margo said...

Those are lovely! Have you worn yours yet?? Thanks for your comments on my Princess Desk!

Huggs, Margo

Morning T said...

You lucky lady you!! Such gorgeous treasures.
xo~
T

Tusia said...

Camea są śliczne, a naszyjnik cudowny. Widać jaka to misterna robota. Podziwiam i zazdroszczę :)

darias said...

Kasiu Twój blog nadal mi się nie pokazuje w aktualizacjach :( ale nadrobiłam wszystkie zaległości i bardzo miło przy tym spędziłam czas. U Ciebie zawsze tak cudnie i pięknie i taka miła atmosfera :)

Ściskam Cię mocno i życzę duuużo Słoneczka

a prezenciki urocze dostałaś:)