"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Friday, July 1, 2011

Happy Canada Day

Hello Dear ones, 
My daughter asked me for a decoration for her room. A book, without flowers or frills, etc.
So I decided to dip the book in oil paint and decorate it in a simple way. 
This is what I came up with.
I wish you all sunshine and to those living in Canada a very happy Canada day!


Witam Was bardzo serdecznie
Moja corcia poprosila mnie o dekoracje z ksiazki bez kwaitkow,koronek, itp
Wiec wymyslilam,ze zamocze ksazke w farbie olejnej i przydekoruje ja tak prosto.
Wyszla mi taka oto dekoracja.
Wszystkim Wam zycze duzo slonca a tym mieszkajacym w Canadzie zycze najpiekniejszego Canada Day!









11 comments:

Różany Anioł said...

Świetny pomysł i wykonanie! Choć ja jestem koronkowa Duszyczka bardzo mi się podoba taka stylizacja. Jestem pod wrażeniem! ;)
Miłego dnia! ;)

kate said...

Świetny blog ! i pomysły! podziwiam :)

Zapraszam do mnie na ROZDANIE ! :)
www.zycie-kate.blogspot.com

Tomaszowa said...

Droga Katarzyno, z głową pełną niesamowitych pomysłów i zręcznymi łapkami. Ty to potrafisz zaskoczyć!!!!:)))) Świetny pomysł z książkową dekoracją. Gratuluje córci zdobyczy i ciągle zazdroszczę Wam tych garażowych wyprzedaży. Podziwiałam Twoje zawieszki pełne ciekawych szczegółów, uroczy dziób ciekawskiej papugi i super fotkę z parką. Krótko mówiąc znowu miałam co oglądać u Ciebie i zrobiłam to z wielką chęcią.

Pozdrawiam Was drogie kobietki ze starego lądu:)
Tomaszowa

Marie Lost Bird Studio said...

Hi Katherine,
your altered book came out beautifully!!
Thanks for sharing.Have a great week.
Hugs,
Marie

MariaPar said...

Kasiu, fantastyczny pomysł i wykonanie. Niesamowita i niepowtarzalna ozdoba.
Pozdrawiam cieplutko ze słonecznej Polski

Vicki said...

The altered book is beautiful. I love what the oil paint did to the pages. Did she love it?

Peninia said...

Witaj Kasiu...Kochana piękna dekoracja...urocza!Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa w komentarzach:)
Życzę dużo ciepła i słoneczka:)

~Lavender Dreamer~ said...

This is a very dramatic effect! I love books in every room! ♥

Cinnamon said...

Sama nigdy bym nie wpadła na tak ciekawy pomysł :) Pewnie w przyszłości skuszę się i sama coś takiego wykombinuję. Dzięki za natchnienie! ;)
Pozdrawiam!

darias said...

Kasieńko i znowu mnie zaskoczyłaś :) Przepięknie Ci wyszła ta książka. Cudo po prostu :)

Buziaki przesyłam i dużo Słoneczka :**

violi igłą malowane said...

Widziałam już księgi z paru kartek zrobione ale całej przemienionej w takie cudo nie widziałam../
Pozdrawiam cieplutko,/././