"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Friday, September 30, 2011

From Viola

 Hello dear bloggers!

I made a new collage especially for Viola. Her favorite colours are blue, black and white but she also loves cameos. So I came up with a collage that would look like a cameo and have a design with lace. All that in white and black and gently added blue necklace and cap of the lady. 
So this is what it looks like and now Im waiting to see if Viola likes it too.

I wish everyone a sunny weekend!


Witajcie kochani blogowicze!
Zrobilam nowy collage specjalnie dla Violi .ulubione jej kolory to niebieski,czarny i bialy ale kocha rowniez cameeViola,wiec wymyslilm taka zawieszke co by przypominala ksztaltem ramki  camee czyli koronka ktora otoczylam dame.Wszystko to w czerni i bieli i delikatnie zaznaczylam niebieskim kolorem naszyjnik i czepek damy.Zawieszka wyszla mi tak i teraz tylko czekam czy spodoba sie Violi?
Slonecznego weekenu zycze Wam i serdecznie pozdrawiam




14 comments:

sonya said...

Oh, my dear friend, Viola will love this for sure! It is beautiful! Love all the bling you added to her! :)
Big hugs,

Jane and Lance Hattatt said...

Hello Katherine:
This is yet another example of your enormous creative talent and ability. It is absolutely lovely and Viola, we are certain, will be thrilled. Who could not be?

violi igłą malowane said...

Kasiu aż dech mi zaparło jak zobaczyłam ten cudowny kolaż i nie wieżę że jest on dla mnie .
Kochana jak ja ci się odwdzięczę? Plany już mam i są w trakcie realizacji . Teraz to ja mam dylemat czy tobie się spodobają moje xxxx jakie szykuje dla ciebie .
Ślicznie ci wyszło , każdy detal jest jak najbardziej w moich kolorach .
Pozdrawiam cię cieplutko Viola ././.

Tomaszowa said...

Myślę, że Violi będzie się podobać. Jak zwykle zadbałaś o najdrobniejszy szczegół.
Apetycznie wygladają Twoje powidła. Ja niestety nie zdążyłam zabrać się za nie i chyba już mi się nie uda, a szkoda:((
U nas piękna, słoneczna i kolorowa jesień. Ciągle jeszcze możemy jeść rodzinne posiłki na tarasie. Ujeżdżamy też z mężem i przyjaciółmi na motorze, korzystamy z ostatnich ciepłych dni. Uwielbiam te zapachy podczas jazdy. Jutro znowu wyruszamy:)

Pozdrawiam Was dziewczyny serdecznie,pa!
Tomaszowa

Michelle May (Shell) said...

It's beautiful Kasia! So elegant!
xx, shell

Sara said...

thats beautiful. I got mine by the way. I love it to bits I cant stop looking at it and touching it. I am going to put it somewhere very special. Hugs Sara

Qra Domowa said...

ALEZ DOPRACOWANA W KAZDYM SZCZEGÓLE..PODZIWIAM KUNSZT:)

Danka M. said...

Kasiu, Twoje kolaże, zawieszki są cudowne! Podglądam jak zrobiłaś, koronki na razie zbieram, dojrzewam:)
Trochę u Ciebie pobyłam, poczytałam, pięknej muzyki posłuchałam.
Pozdrawiam, spokojnej nocy życzę:)

Kelly_Deal said...

Hi Katherine! You created a beautiful collage!
Kelly

~Lavender Dreamer~ said...

This is very beautiful! I love all of the pretty details you put into everything you make! I hope you are having a good week, my friend! ♥

Vicki said...

This is beautiful! I love the cameo look and all the pretties you added. The contrast of the black and the white is always so appealing. Hope all is well xoxo

Maison de lin said...

Hello my friend,

This is just perfect! well done!

Have a nice weekend
Jérôme

Anonymous said...

I found your website through a random stroke of luck. It helped me do my research on this topic. I have spent lots of time looking through your site. You have something good going here, keep it up!

Różany Anioł said...

Cudo! ;)