"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Wednesday, January 25, 2012

Giveaway

Hello dear ones! 
As promised in my last post, I invite you all to participate in my Giveaway! 
I want to offer you a beautiful purple jewelery Pandora box, a crystal necklace, the colour of plums (made by my older daughter). A porcelain bird that has a bamboo and white tea scent within, incense sticks of different kinds AND I will create a special something for the winner in accordance with her/his style.
The rules are same as always, I ask everyone who wants to participate to write a comment and include your favorite colour. 
Thank you all so much for all your sweet comments, dear words and smiles! 
The due date is Valentines day, I will post the winner the day after! So February 15!

Witajcie !
Jak obiecalam w ostatnim poscie zapraszam wszystkich chetnych na Giveaway !
Chce ofiarowac  Wam mili moi,skrzyneczke na bizuterie firmy Pandora, naszyjnik z krysztalkow w kolorze sliwy (wykonania mojej starszej corci)ptaszka z porcelany ktory ma w sobie zapach bialej herbaty i bamboo,zapachy patyczki z naturalnymi olejkami i cos co zrobie sama dla osoby  wylosowanej w jej sytlu.
Zasady takie same jak zawsze,poprosze wszystkich ktorzy maja ochote wziasc udzial w moim losowaniu o podpisanie pod postem i napisanie swojego ulbionego koloru.Losowanie odbedzie sie 15 lutego.Dziekuje Wam serdecznie za wszystkie komentarze,mile slowa i usmiech!








71 comments:

Blessings from Cindy said...

Oh, what a wonderful giveaway from you! I can't imagine a gift, made by you, of one of your beautiful creations! Please enter me! I will add a link on the list on my sidebar for giveaways. My favorite color is green, but pink is a close second!
Blessings,
Cindy

The Polka Dot Closet said...

What a fabulous giveaway! My favorite color is pink...Surprise LOL!
Throw my name in the hat!

Carol

Kajka said...

Wystarczyło, że mnie przez chwilę nie było a tu takie piękności rozdajesz.Nie ukrywam,że najbardziej skusiło mni to co chcesz dla potencjalnej zwyciężczyni zrobić Sama.
Pozdrawiam bardzo cieplutko

niesława said...

Kasiu. Mnie również skusiłaś :)))

AGATKA said...

Przepiękne są dni, gdy płyną w uśmiechu i szczęściu, a jeszcze piękniejsze, gdy mijają w
pięknym towarzystwie otoczonym piękną przyjaźnią zrozumieniem i wspaniałą wspólną
rozmową. Z całego serca życzę Tobie takich chwil.

Aleksnadra said...

Fantastyczne Candy :)
Zgłasza się z wielką przyjemnością :)
Moim ukochanym kolorem jest niebieski w każdym odcieniu :)

Maureen said...

Oh Kasia, how beautiful! I have never entered your contests before, so here's my first try. I adore the little bird, and of course the necklace! My favorite colour is shared by both my father and my daughter... I guess it literally runs in the family - turquoise!

How very sweet of you to have this giveaway!

Jane and Lance Hattatt said...

Hello Katherine:
What wonderful things you are including in your very generous giveaway. And, how lovely that it includes jewellery made by your daughter. She has obviously been inspired by her creative upbringing.

In the garden we always favour a scheme of green and white. But for dramatic effect indoors we rather enjoy, used in moderation and for occasional emphasis, deep plum. At present, we have a vase of the most wonderful purple tulips in our hall which continues to give us such pleasure.

Betty said...

Cudne Candy :)
Zaglądam do Ciebie poprzez bloga Violi. Tak tu u Ciebie pięknie.Jeśli to możliwe i ja zapisuję sie na Twoje Candy. Najbardziej lubię kolorki : Czerwony i fioletowy :)
Pozdrawiam serdecznie :))

Margo said...

Oooooo, córcia utalentowana... no tak, Pięknie!

a mój ulubiony kolor, to magenta! Zdecydowanie! Pozdrawiam pięknie!

Miss Sandy said...

Oh so beautiful! Thank you for dropping in to visit and for your sweet comment. My favorite color is green!

JoAnne said...

What a wonderful and generous giveaway Catherine! It is all so lovely-the bird, that stunning necklace, the incense and then something made by you!!!!!
This is a "too good to be true" giveaway.
My favorite color varies with my mood and what we're talking about. I wear alot of purple/plum, I have my living room walls a mocha brown because it's so warm and soothing and I love whites and neutrals too.
And ps, I'm a fellow teddy bear lover and collector.
Thanks for the chance and Happy Valentines Day a bit early.
xoxo
JoAnne

Różany Anioł said...

Kasiunia śliczności przygotowałaś! ;)
Nie bardzo wiem jaki kolor podać bo lubię aż trzy czarny, biały i różowy może jak wygram o ile wygram to bardziej się zdecyduję na jeden!
Pozdrawiam cieplutko!
Buziak!

Marta said...

A ja uparłam się przy turkusie i już od kilku lat jestem mu wierna,więc jakbym miała na tyle szczęścia,to o taki poproszę:)pozdrawiam!
m.kuternowska@gmail.com

Radziejowe Zacisze said...

Z tym kolorem Kasiu to najtrudniej, bo jeden wybrać nie jest mi łatwo. Ale jak mus to mus. To ja najbardziej lubię jasny lawendowy. Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam cieplutko. Ania:)

agnieszkazg said...

Moim ulubionym kolorem od jakiegoś czasu jest chabrowy :)

Agnieszka.

Regina said...

What a fabulous giveaway!!!
My favorite color is violet-colored.
Thanks for the chance!

Joanna St said...

Zbieg okoliczności, bo ostatnio znów wpada mi w oczy kolor fioletowy. W sumie to większość moich butów (4 pary) reprezentują odcienie fioletu ;)
Z pozdrowieniami,
Joanna
jnnstt@gmail.com

Qra Domowa said...

biele ,szarosci...Kasiu u ciebie jak zawsze mnogość prezentów:))pozdrawiam

Teacup-In-The-Garden said...

What a wonderful giveaway!
Markus

lapappilon said...

hello!
I want to play with you...please enter my name....
I like green!!!!!!!
lapappilon@blogspot.com
lapappilon@gmail.com

hugs
Eva from Serbia

mała marzycielka said...

Ja również z chęcią popróbuję swego szczęścia w twojej zabawie...a mój ulubiony kolor to lawendowy(przynajmniej ostatnio) :)

violi igłą malowane said...

Jak zwykle zapisuje się u ciebie na niezwykłe cukierasy .Kolor mój ci dobrze znany ale i inne też mile widziany ..Pozdrawiam cieplutko ...

Lynn Stevens said...

What a beautiful giveaway! So perfect for Valentines day!
Your daughter did a lovely job on her necklace.
So hard to pick a favorite color. I do love plum and blue also.
Thank you for the chance!
Hugs Lynn

Anonymous said...

Oh, I would absolutely
love to win. Since
my birthday will be on
2/15 what a delightful
gift.
I love your blog, too.
Carole R.

susie said...

Oh...I just LOVE ALL of your goodies in your giveaway!!!!! The necklace is divine, but I really want that Pandora box...what a perfect place to keep all your favorite treasures.
Thank you friend for being such a sweetie to me on my blog, you fill me with encouragement & support every time you stop by!!
Big Hugs,
Susie Q

Evulsianka said...

Moje kolory to fiolet i róż.Widać to w moim blogu, który odwiedziłaś. Dziękuję za miłe słowa.
Zostaję tu na dłużej :)

wieczka said...

same cudownosci
pozdrawiam

Iga said...

Kasieńko, trafiłam Tu dzięki Violi i ... już się "rozgościłam" :)
podobało mi się u Ciebie :)
mam farta ... od razu trafiłam na super zabawę :)więc się piszę
a jeśli chodzi o kolorek, to fiolet-śliwka ... pozdrawiam :)

Sugar Lump Studios said...

what a fantastic give away! Purple is my favorite color! Happy Tuesday!

~Lavender Dreamer~ said...

How sweet of you! I love the pretty purples and plums and these are some of my favorite colors. But don't put my name in...you've given me a beautiful gift that I am enjoying and it's my favorite color, lavender! You are always such a good friend and a lovely person! Someone will be thrilled with this sweet gift! Hugs! ♥

Joanna said...

Ależ piękna pokusa !! I nie dość, że piękna, to jeszcze pachnąca !! Staję więc w kolejce z ogromna przyjemnością :) Moim ulubionym kolorem jest kolor czerwony.
Pozdrawiam

Vicki said...

How fun! Please put my name in the hat. I love that the girls helped put this together.

aga melnik said...

Kasiu trafiłam tu po raz pierwszy! Twój blog jest zachwycający! Troszkę tu pomieszkam jeśli pozwolisz, muszę się nacieszyć tym odkryciem!
Chętnie ustawię się w kolejce! Tyle cudownych rzeczy! Każdy kolor uwielbiam, niech to będzie niespodzianka dodatkowa, jeżeli oczywiście poszczęści mi się! Pozdrawiam cieplutko! aga

skimmia said...

Wspaniałe cukierasy rozdajesz :-) więc nie mogę takiej okazji odpuścić i w kolejkę się ustawiam :-)
jeśli mi się poszczęści to mój ulubiony kolor to fiolet :-)
pozdrawiam ciepło

ROMA said...

Rozgoszczę się w kolejce podziwiając klimat Twojego bloga. Ulubiony kolor to wszelkie odcienie fioletu. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

Sara said...

wow what a great giveaway very generous of you, My favourite colour is Purple. Hugs Sara

incognito said...

Witam, z chęcią dołaczę do grona kolejkowiczów....ostatnio mój ulubiony kolor to indygo...pozdrawiam Bo :)

MAGARO-art said...

Kusisz,oj kusisz strasznie
Niesamowite rzeczy rozdajesz,
więc ustawię się grzecznie w kolejce, a może mi szczęście dopisze :)
Moje kolory to kolory ziemi
czyli zieleń i pomarańcz.
pozdrawiam

Ania said...

Ale cudo!
Spróbuję szczęścia. Zapraszam di mnie aniajura.blogspot.com

Anna i Katarzyna Piecyk said...

Jednego ulubionego koloru nie mam, uwielbiam wszystkie:) A obok tych cudeniek obojętnie przejść nie mogę, więc też się zapisuję!
Pozdrawiam!

www.piecykowo.blogspot.com

Izoldka said...

Bardzo chętnie dołączę do zabawy - uwielbiam różowy i brązowy :) :)
Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
Zapraszam również na moje candy :)
Pozdrawiam!

dudqa said...

Zapisuje się z przyjemnością, ja lubie dwa kolory brązowy oraz fioletowy

LavInArt said...

Piękności przygotowałaś :) Ustawiam się grzecznie w kolejce i pozdrawiam

helksa said...

I ja spróbuję szczęścia w losowaniu. Mój ulubiony kolor to zielony. Pozdrawiam :).

Avrea said...

Witam
Piękne rzeczy i ja chętnie się zapiszę :)
mój ulubiony kolor fiolet , morski

pozdrawiam
Ag

rrrrobaczek said...

super candy :) tyle pięknych i pachnących ( :) ) rzeczy :) bardzo chętnie staje do kolejki :) mój ulubiony kolor to błękitny :) pozdrawiam :)

Anonymous said...

Mam nadzieję,że anonimowi też mogą brać udział? :) Jeżeli tak to zgłaszam się :) A mój ulubiony kolor to zgniła zieleń :)

Pozdrawiam
Martuśka

zainspirowana said...

chętnie się zapiszę...
same piękności...
a ulubiony kolor...? hmmm stonowane... więc beże, brązy... czasem zielenie i fiolety :)

info mam w pasku bocznym...

niebieskości said...

Dołączę i ja :)
Pozdrawiam

Alena Smirnova said...

hello, so nice giveaway))
I like blue.and blush.and taupe))
http://smirnovaalena.blogspot.com
teddybeary@mail.ru

fantazjana said...

staję w kolejce , a ul. kol. to fiolet

Dzieła Madame said...

przepiękne:) mam bransoletkę pandory
i bardzo chętnie bym przygarnęła ten zestaw:) oczywiście zapisuję się do zabawy:)

WOMENLIFEANDART said...

O jejku! Naszyjnik i ptaszek są śliczne! Moje ulubione kolory to szary, fiolet, amarant...

Pozdrawiam ślicznie

Karolina

Baronowa said...

Jejuńku, jakie to wszystko ładne!

Beatrycze said...

Zapisuję się. :)

Masz cudowną muzykę na twoim blogu.

Marta said...

I ja takze dolaczam do kolejki:) Moj ulubiony kolor to czerwien i fiolet.
Pozdrawiam serdecznie:)
Marta

Bernadett said...

I would like to play.
Your game is on my blog,down there.
http://petite-armoire.blogspot.com/
betikarauski@gmail.com
Greetings
Bernadett

My favourite colors are white and brown.

raeszka said...

Coś mi nie wpisało mojego komentarza :(.

Ale ja się nie dam i jeszcze raz piszę, że chętnie się zapisuję na Twoje cudne candy :).
Mam nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).

Ewa said...

Ja też się przyłączam :)
Mój ulubiony kolor fiolet. Pozdrawiam :)
ewavewa@gmail.com

Anonymous said...

dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tak wspaniałym candy, z radością przyłączam się do zabawy, mój ulubiony kolor to czerwień, pozdrawiam serdecznie- Joanna [nel@poczta.onet.pl]

Manufaktura broszki said...

No nie wiem, ja może już nie po raz pierwszy widzę tak idealnie piękny zestaw prezentowy w candy, ale na pewno jest to jedna z perełek.
Serdecznie zapraszam również na mojego bloga.
Pozdrawiam gorąco:)

Aśko said...

Kasiu,
z ogromną przyjemnością ustawiam się w długaśnej kolejce i życzę sobie szczęścia w losowaniu :D

karamino said...

Wonderful giveaway, thank you! I added a link on my sidebar for giveaways. My favorite color is green)

Musta said...

Pytanie o ulubiony kolor jest dla mnie ostatnimi czasy dość trudne... Wszystko zależy od tego, co ma być w tym kolorze. Ale powiedzmy, że czarny :D Choć nie wzgardzam też czerwienią, fioletem, "świeżym" zielonym czy beżami :D

Pozdrawiam serdecznie! :)

Deilephila said...

Cheętnie i ja się ustawię w kolejce:)
Zdecydowanie fioletowy:D
Pozdrawiam

mari said...

Zapisuję się.Mój kolor to niebieski ,pomarańczowy i fioletowy lub ich odcienie.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

inga said...

Thank you for the chance at your fabulous candy.
http://inga2010.blogspot.com/

{Bellamere Cottage} said...

Hi Dear Kasia... and Happy Valentine's Day.... So happy to have popped by before your delish giveaway was over. :-) Please throw me into the hat too... I'd be thrilled to win.

xoxoxo
Spencer

agnell said...

Ten blog uskrzydla. Milo patrzeć, fajnie pozazdrości, ale tak z podziwem...
I ja skromnie ustawie się w kolejce, oj jakiej długaśnej.

morkaren said...

Jeg melder mig til din giveaway, du ligger i min sidebar og jeg er fast følger, men har lidt svært ved at få en kommentar igennem. knus morkaren.