"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Wednesday, June 13, 2012

Paperclay Doll...

Hello dear ones!

I finally finished up a doll I made out of paper-clay! It was supposed to be ready a month ago and sent to a friend who asked me for it but I only had the ability to finish it a few days ago.  I liked working on her so much that I started up making a figure of a bird that Ill dress in a suit and top hat and share with you when Im done. :) 

I would like to thank you all so much again for your sweet words and prayers! 
I wish you all sweet sun filled days!


Witam Was bardzo serdecznie!
Wkoncu dokonczylam laleczke z masy papierowej,Milala byc gotowa miesiac temu i wyslana dla osobki ktora mnie o nia poprosila.Ale dopiero ostatnie dni pozwolily mi na zrobienie czego kolwiek.Tak mi sie spodobala dlubanina przy niej ,ze zabralam sie za figurke ptaszka w cylindrze i surducie:)
Kochani chciala bym wszystkim podziekowac za mile slowa i komentarze!
Cudownych dni zycze pelnych slonca i usmiechow!








26 comments:

khess136 said...

Katherine, your bride is so lovely! I just know your friend will say, "it was really worth the wait!!"
Can't wait to see your bird...
I'm so glad you're feeling better, sweet friend.
xoxo
Karen

Teacup-In-The-Garden said...

How cute!
Markus

Jane and Lance Hattatt said...

Hello Kasia:
This is BEAUTIFULLY made. What work but how delighted the recipient will surely be. It must, notwithstanding, have taken you hours and hours to complete.

Tuome said...

śliczna :)

Avrea said...

Piękna ta lala! :)
pozdrawiam
Ag

Rena Tuśka said...

Śliczna lala:) Za mną od dłuższego czasu chodzi główka dla lali z masy. Tylko ciągle coś jest pilniejszego:( Ciesze się ,że miałaś siły by ja skończyć:)Dużo zdrowia i pogody w środku i na zewnątrz:)

Vintage Rose said...

Kasieńko śliczna jest! A ta sukieneczka i welon to taka vintage kreacja! Bardzo a bardzo mi się podoba! Powinna być Duszyczka, która ją dostanie mega zadowolona!
Buziak!

Renia said...

Śliczna jest ta laleczka, będę czekać na dalsze Twoje dzieła:))Pozdrawiam serdecznie

Lynn said...

Oh my dear, I love the bride doll. Every tiny detail is exquisite. Yes, your friend will say it was so worth the wait. Blessings.

izary said...

przepiękna Panna Młoda :)Dobrze ze w końcu sie odzywasz, bo zaglądałam, czekałam :):)

Anonymous said...

Piekna:) pozdrawiam Asia.

Kajka said...

Kasiu, tak dawno mnie u Ciebie nie było, że jak zaczęłam wracać do poprzednich postów aż się zarumieniłam. Przepraszam, że tak Cię zaniedbałam wtedy kiedy u Cibie taki Krzyż Pański. Mam nadzieję, że wracasz już do formy a ból poszedł precz.
Pocieszeniem może być rzeczywiście taki sklepik. Oczy wypatruję do tego co ostatnimi czasy zakupiłaś. Obrus jest tak piękny, że brak mi słów na opisanie tego co się ze mną działo jak go zobaczyłam.
O laleczce nie wspomnę. Kochana, jesteś niesamowicie utalentowana i tak wszechstronna, że tylko pozazdrościć. Oczywiście pozytywnie, żeby nie było.
Przytulam Cię Kasiu bardzo mocno-uwaga na kręgosłup-i przesyłam ogromne buziaki.

Evulsianka said...

Cudowna! Każdy szczegół dopracowany, a wiązanka przyprawiła mnie o zawrót głowy :) Pozdrawiam cię cieplutko.

Marie-Nostalgi och Romantik said...

She is lovely!
Hugs
marie

violi igłą malowane said...

Kasiu nie dziwi mnie twoja niecierpliwość , jaką miałaś podczas nie dyspozycji , że nie możesz nic zrobić a tyle pomysłów masz ..
Lala cudna w każdym detalu ..
Ciekawe czym nas jeszcze zaskoczysz.
Pozdrawiam serdecznie ...

Gaby Bee said...

How cute! Your bride doll is just adorable...so beautifully made.
All the little details are totally amazing.

Wishing you a lovely weekend!
Gaby xo

JoAnne said...

She's very special, very beautiful!

Marie Lost Bird Studio said...

Hi Katherine,
your bride doll came out beautifully with all the beautiful details!!Glad you are feeling better.Have a wonderful weekend.
Hugs,
Marie

The Polka Dot Closet said...

Girlfriend what can't you do! That is adorable, I can see where it would be so fun to make! Hope you continue to feel better!

Carol

Munir said...

It is a very cute doll. Love the details of her lacy dress.
Yes birds are beautiful when they sing. All kinds of birds sound beautiful. Even the geese when they fly over our roof tops.

MariaPar said...

Lalka cudo !
Pozdrawiam ze strefy kibica :-)

Sugar Lump Studios said...

oh my goodness! She is just darling! Love her face and amazing details!

Aśko said...

cudownie dopracowana w każdym szczególe, podziwiam :)

Daphne Nicole & Lynda Cade said...

Oh Kasia, your so talented... your bride doll is adorable! Thanks so much for stopping by I always enjoy your visits.
Hugs~~~ Daphne

~Lavender Dreamer~ said...

She is gorgeous! I love her sweet face and lovely dress. What a treasure she is. I didn't know you made dolls, too. How talented you are!

sonya walker said...

Oh my gosh she is amazing!! Love all the details and lace! You are one talented friend!!
Big hugs!