"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Friday, June 8, 2012

Giveaway

Hello dear ones! 

I want to thank you all so much for your well wishes, prayers and sweet words. :) 
I am feeling better, the pain is slowly subsiding, my paralasis is letting up and my face is slowly getting back to its place so what can I complain about? Ive see people who's faces stay like that for life! 

So... As promised, Im announcing a GIVEAWAY!!! 
I encourage you all to play along!
This is what I've got for the winner:
A cast iron twine/scissor holder 
A birdie cage candle holder
A few strings of pearls of different shades and colours for decorations or the like. 

The rules are the same as always and the giveaway ends on July 27! 
Again, thank you all and have yourselves a great weekend!!!


Witam Was mili moi!
Podziekowac chcialam wszystkim Wam za kochane slowa,modlitwy i pocieszenia :)
Juz mi lepiej bol ustepuje i co dnia widac  poprawe  ,paraliz mija rowniez moja twarz wraca na swoje wlasciwe  miejsce, wiec czego wiecej chciec kiedy innym nawiedzonym tych chorobskiem zostaje to na dlugie lata.
Kochani jak obiecalam tak slowa dotrzymuje i oglaszam GIVEAWAY.
Serdecznie wszystkich zapraszam  i dziekuje za udzial w zabawie.
Na giveaway przygotowalam ;
Mosiezny stojaczek na sznurek i nozyczki
Klatka na swieczuszke 
Kilka sznurkow perelek do dekoracji.
Pozdrawiam Was wszystkich i zycze cudownego weekendu!






30 comments:

The Polka Dot Closet said...

Kasia, first I am soooo glad you are on the other side of droopy face and sore back, yep if left to it's own devices the body is miraculous and will slowly repair it's self. Great give away, but take me out of the running, since I have already won one of your FABULOUS giveaways. The bottle you gave me (Among many things) is sitting in my cute little glass front linen cabinet I made and I think of you every time I pass it and how generous that was! Oh, I love that you are getting better, what a relief

Carol

Maison de lin said...

Hello Kasia,

I'm sooooo happy that you feel better now! Your give away are great and verry beautiful.

Have a wonderful weekend my dear!
XX
Jérôme

Jane and Lance Hattatt said...

Hello Kasia:
We are so very relieved to know that you are starting to feel a little more yourself. We send you our very best wishes for a full and speedy recovery.

How very generous is your giveaway and such charming items. Alas, we must decline the draw as, and we think that you will understand, the Hungarian post cannot be relied upon to deliver what might appear to be rather tempting parcels.

Renia said...

Nie wiem co powinnam zrobić aby wziąć udział w zabawie, więc na razie ustawiam się w kolejce po te cudeńka:))Ogromnie się cieszę z Twojego powrotu do zdrowia.Pozdrawiam bardzo serdecznie

JoAnne said...

What wonderful news! I'm so happy you're feeling better. Hope you have a beautiful weekend dear friend.
Lovely giveaway!
xo

Avrea said...

Cieszę się ,że czujesz się już lepiej :)i wracaja Ci siły, zdrowia nadal życzę i to dużo , radości także , bo uśmiech i optymizm pomaga zwalczać chorobę !
Cukierasy są cudne ten stojaczek na nożyczki i sznurek i klateczka i piękne perełki :)
Chętnie się zapiszę na Twoje Candy
pozdrawiam buziole
Ag
dziękuję za odwiedziny u mnie

Rena Tuśka said...

Kasiu dużo zdrówka. Podziwiam cie za uśmiech w tych ciężkich chwilach i myślę ze masz racje.
Do kolejki po cudeńka się ustawiam:)

Lynn Stevens said...

You have been heavy on my mind... I'm so glad to hear your feeling better and look at you doing a giveaway after being through so much. Bless your heart.

Thank you for entering mine as well and best of luck.
hugs Lynn

violi igłą malowane said...

Kasiu bardzo cieszy wieść że czujesz się już lepiej , ale i tak uważaj na siebie ..
Cudowności proponujesz , ja sobie po oglądam mam już od ciebie wiele wspaniałości ..
Pozdrawiam Viola ..

Evulsianka said...

Kasiu, bardzo się ucieszyłam jak przeczytałam, że już lepiej z twoim zdrówkiem. Dbaj o siebie.
Piękne rzeczy pokazujesz, już umieściłam banerek z informacją o twoim Giveaway na moim blogu. Pozdrawiam cię i ściskam mocno.

Aśko said...

Kasiu droga,
z przyjemnością ustawiam się w kolejce,uwielbiam Twoje niespodzianki! :-))
:*

Karie's Chic Creations said...

I am so happy you are doing better. What an ordeal you have been through. Thinking positive thoughts always lifts the mind and the spirit. What lovelies you have as a give away. Oooo, I hope I can win. Hugs to you my friend. I hope you continue your journey to complete recovery. Karie

Lori E said...

I have not been around much lately so I am sorry to hear of your health problems. I hope for a full recovery for you.

Peninia said...

Kasiu Kochana zdróweczka dużo życzę!

Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
Peninia ♥

Dorthe said...

Dear Kathrine,
I have missed this post ,it seems- sorry for that,
I`m so hoping that those dayes since you wrote your post,have made you feel even better, and that your face will soon be fully back to its place.
It must have been such terribly pain, and I hope you can soon be all well again dear.
I send you hugs and love, and hopes for the week to come will find you happy.
Dorthe

Maureen said...

Kasia, so happy to read that you are on the mend; you have such a positive outlook, I am sure that helps the healing process a lot.

Your giveaway is awesome! I would love to enter... you know I love me some birdcages ;)

Take care of yourself, Kasia... I hope you are fully recovered very, very soon.

aga melnik said...

Kochana! Cieszę się razem z Tobą! Bogu niech będą dzięki! Oczywiście nie może mnie zabraknąć!? Ta klatka z ptaszkiem woła mnie po prostu!
Kasieńko! Ponad wszystko zdrowia, zdrowia i niech każdy dzień zaczyna się i kończy uśmiechem! Buziaki! aga

Joanna said...

Kasiu, bardzo się cieszę, że wracasz do zdrówka, dzielna dziewczynka :)
Oczywiście w kolejce się ustawiam, z ogromną przyjemnością, licząc na świetną zabawę :))
Pozdrawiam

Kajka said...

Kochana jak Ci już wcześniej pisałam cieszę się ogromnie, że już lepiej i życzę Ci aby całkiem przeszło.
Powiem tak, za to , że nie odwiedzałam nie powinno mnie być w tej kolejce ale -niestety-przybornik na włóczkę mnie powalił i już. Mogę zrezygnować z całej reszty ale przyborniczek pragnę straszetnie.
Buziole kochana wielkie przesyłam
Paaaaaaaaaaaa

izary said...

o nie moze mnie tu zabraknąć :) bo jak przejsc obojętnie obok takich skarbów :) juz próbowałan u Ciebie szczescia, moze tym razem....

czarna-kocurka said...

Dobrze, że wracasz do zdrowia :*

Ja również dołączam się do zabawy :) Kusi mnie ta klatka na świeczki, jest przepiękna!

ecila said...

Jestem tu poraz pierwszy.. i podoba mi się :)) chętnie stanę w tej kolejce ;)

~Lavender Dreamer~ said...

How sweet of you. I would love to enter. Please take care of yourself. I am keeping you in my prayers. Your friend, Diane

Dysiak said...

Witaj ja tu po raz pierwszy. Przykro mi ze masz kłopoty ze zdrówkiem To jak nic innego potrafi pozbawić człowieka radości życia. Ale widzę, że Ty się nie poddajesz bo tworzysz. Ten ptak z ostatniego postu niezmiernie elegancki. Pozdrawiam i ustawiam się w ogonek.

OliwkaEwka :) said...

zdrówka życzę i zgłaszam się :) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
pozdrawiam :)

Izoldka said...

Bardzo chętnie dołączę do zabawy :)
Informacja o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
Pozdrawiam!
http://izoldka-kreatywnie.blogspot.com/

Motylek said...

Kasiu, jestem tu po raz pierwszy, poprzez banerek Twojego Giveaway. To fajny sposób na znajdowanie fajnych miejsc w sieci. Chciałabym powędrować po Twoim blogu, bo klimat banerka i zdjęcia to kompletnie moje klimaty. Życzę Ci zdrowia i nie ustawaj w modlitwie:)
Jeśli mogę to również przyłączę się do zabawy. Zapraszam Cie też choć na parę chwil do mnie:) e

raeszka said...

Cudne candy :).

Oj mam nadzieję, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

Byłabym przeszczęśliwa :).

Musta said...

Mam nadzieję, że u Ciebie już wszystko w porządku :)

Cudności same tu u Ciebie, prędziutko się wpisuję i lecę podziwiać :D

Wszystkiego dobrego!

skimmia said...

Witaj, mam nadzieję że u Ciebie już wszystko dobrze ze zdrowiem :-)
Piękny blog prowadzisz a w kolejce skromnie się ustawię :-)
zapraszam do mnie na kwiatynatury.blogspot.com
pozdrawiam wakacyjnie