"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Tuesday, June 26, 2012

Marie Antoinette

Hello dear ones! 

My dear daughter finished her first doll, Marie Antoinette and she gifted her to me! 
She really finished it off nicey, everything sown precisely and no glue sticking out anywhere. Im so proud of my young artist. :) 
This doll will take its place among my honoured treasures. 

Thank you all so much for your comments and I wish you all most wonderful summer days! 
And just a quick reminder about signing up for my giveaway, a few posts down! :) 

 
Witajcie kochani ludziska!
Moja corcia kochana skonczyla swoja pierwsze lalke Marie Antonine i podarowala ja mi!
Bardzo porzadnie wykonczona i starannie uszyte i sklejone czesci ubranka. Jestem dumna z mojej malej artystki
Cudna leczka zajmie honorowe miejsce wsrod moich skarbow:)
Dziekuje wszystkim za  slodkie komentarze i zycze pieknych letnich dni!
Raz jeszcze bardzo  serdecznie zapraszam wszystkich na giveaway!









25 comments:

Avrea said...

Jest boska !,ślicznie wyszła i nie mogę uwierzyć ,że to pierwszy raz :O, bardzo mi się podoba te kolorki-fiolet i w sam raz do mojego pokoju ;)hihihi
Zdolna dziewczyna , to pewnie po mamusi! Przekaż córce Kasiu ode mnie wyrazy uznania do jej zdolności
Cudna :)))
zdrówka życzę ,samych pogodnych dni :*
Ag

Kajka said...

Kochana, czapki z głów. Lepiej uważaj, bo w niedługim czasie uczeń przegoni mistrza.
Laleczka piękna i te wszystkie szczególiki takie słodkie, dobrane. Rewelacja. Ode mnie również proszę przekazać gratulacje córeczce. I więcej poproszę.
Buziole Kasieńko przesyłam

Aśko said...

jestem pod ogromnym wrażeniem! rośnie Ci godna następczyni, Kasiu ;)

Rose said...

Jaka Mama taka Córcia! ;)
Jest przepiękna! To cudne uczucie jak dziecko podziela pasje rodzica!
Buziaki dla Was zdolne Duszyczki!

violi igłą malowane said...

Kasiu cóż ja mogę napisać jak już wszyscy napisali co i ja myślę ..
Zdolną masz córcie i niech ona nie chowa swoich talentów i częściej pokazuje swoje dzieła . już wcześniej pokazywałaś jej pomysły , i powiedz jej proszę niech tworzy dalej , bo ślicznie jej to wychodzi ..
Duzo uścisków sle ..

Renia said...

Córka zdolna jak mama, lalka jest piękna, nic dziwnego że jesteś dumna:))Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz gratulacje dla córki

izary said...

jak widać talent macie w genach, :):) jestem pod wielkim wrazeniem ! perfekcyjne wykonanie, cudna lala :)

~Lavender Dreamer~ said...

How fabulous! A work of art! I love the perfect face and all of the detail in the dress and whole outfit. She is so talented...like her Mom! I know you will treasure her.

Teacup-In-The-Garden said...

What a great doll!
Markus

Artnova24 said...

Niezwykle efektowna. To geny- jak nic.Pozdrawiam serdecznie:)

ROMA said...

Trzeba przyznać, że lalka jest wyjątkowo starannie wykonana i każdy szczegół został dopracowany.

Margarithes said...

Obejrzałam pozostałe lalki i Twoja córka ma się kim inspirować, brać wzór i to jest piękne. Lalki wyjątkowe i ta dbałość o detal - jestem pod wrażeniem!

MariaPar said...

Kolejna piękna lalka Kasiu !
Uściski z kraju

A Cozy Cottage in the City said...

What an exquisite doll - so beautiful! You do have a lovely, budding artist there!!! :) Wishing you a most beautiful day!


Sincerely,
Jessie

Kelly_Deal said...

What a lovely doll. She is quite special indeed!

Mary said...

What a beautiful piece of art... how special that she gifted it to her mom. You must be very proud of her.

Evulsianka said...

Piękna lala, tort który trzyma wygląda idealnie. Zdolna ta twoja dziewczyna :) Pozdrawiam ciebie i twoją artystkę :)

BECKY said...

How wonderful Kasia! And how delightful that your daughter gave it to you!! Too sweet! Sounds like she has a giving heart like her Mom!!
Hope all is well with you, sweetie!!
Hugs and joy to you!
Becky

penyuluh perikanan said...

I love this blog very beautiful ......... .........
I follow 158
Please follow me again ........
hello dear ..
wait ...
thank you

Anonymous said...

CUDOWNA!!!!

Pozdr
An z Chatki

The Polka Dot Closet said...

Wow, that sure does not look like a beginners project. The cake is fabulous....She learned from the best!

Carol

Maureen said...

Wow! Like mother, like daughter! Great job, such attention to detail....wonderful doll!!!

JoJo said...

Thank you so much for visiting my humble blog! I am your newest follower! That's a beautiful doll. Your daughter did a wonderful job on it!

Lynn Stevens said...

Oh my gosh...shes beautiful. Your daughter is truly gifted!
hugs Lynn

Barb said...

Adorable !!
Barb