"Use what talents you possess: the woods would be very silent if no birds sang there except those that sang best."

"Birds sing after a storm. Why shouldn't people feel as free to delight in whatever sunlight remains to them?"

Saturday, June 23, 2012

Victorian bird

Hello dear ones! 

I finally managed to finish my clay birdie! 
Today was way cooler and nicer and I wanted to do something right away! I was generally in a very good mood. Im always trying to be happy, but today was just great! :)

My older girl got to decorating her own clay doll today and its supposed to be Marie Antoinette and I cant wait to see it and show it to you since its her first thing like that. 

Thank you all for dropping in and all your wonderful comments! I wish you all a most amazing Sunday! :)

Witam Was bardzo serdecznie!

Wkoncu udalo mi sie dokonczyc moja ptaszynke!
 Dzisiejszy dzien byl chlodniejszy i  mniej upalny i odrazu  chcialo mi sie wszystko i bylam bardzo wesola.Wlasciwie zawsze jestem wesola ale dzis bardziej:)

Moja corcia od rana zabrala sie za swoja lale i ma byc to Maria Antonina ,ciekawam jak jej wyjdzie bo to pierwsza taka jej praca.

Dziekuje Wam za sodkie komentarze i mile slowa,pozdrawiam  wszystkich cieplutko i zycze cudownej niedzieli :)








21 comments:

sonya walker said...

WOW and WOW!! Your bird turned out absolutely gorgeous!!! Love the suit and top hat! Oh my gosh, I love it, Katherine! He is darling!
I can't wait to see Magda's Marie doll!
Hugs,
Sonya

Avrea said...

wow jestem pełna podziwu piękny ,masz talent!
pozdrawiam
Ag

Renia said...

Ta ptaszyna jak nazwałaś to nie byle jaki gość:)) jest fantastyczny,trochę zazdroszczę Ci talentu ja nie potrafię nic takiego zrobić. Pozdrawiam serdecznie

JoAnne said...

Katherine!!!! He is amazing!!!!! What an absolutely charming creation. xoxo

AGATA said...

Promykiem słońca są wpisy od Ciebie...
Każde Twoje słowo...wciąż płynie po niebie...
W Twoich słowach ciepło,którego tak mało...jak miło Cię
było poznać,szczęście mnie spotkało...że istnieje ktoś kto
potrafi wzruszyć,kto potrafi sprawić,by serce się śmiało...
Pozdrawiam....miłego dnia z promykami słońca życzę.

Qra Domowa said...

hihihi...ale elegancik:))Kasiu ptaszyna jest piekna:)))

Joanna said...

Ale przystojniaczek !!! no cudo Pan Ptaszek :)
Pozdrawiam

Maureen said...

Wow Kasia! What a great creation! Look at all those details; from his uber-cool top hat to his perfectly fitted top coat and wonderful spats!!!! Incredible!!!

So glad it has cooled off a touch for you down East. It has finally stopped raining out here in the West and we had a glorious weekend.

Take care my friend.

Teacup-In-The-Garden said...

Great!
Markus

Babs said...

Your Mr. Bird looks so dapper in his coat and top hat. Love the details... OMGosh.. I just looked again..Is he wearing spats?
Babs

violi igłą malowane said...

Kasiu mila ' Cudownie śliczna ptaszyna , masz bardzo zdolne łapki .
Doskonała w każdym detalu , kapelusz , kamizelka i ta gazetką pod skrzydłem , brak słów jakie to wszystko piękne ...
Córci lali już się nie mogę doczekać jak ja nam pokarzesz ..
Pozdrawiam was mile ..

Rose said...

Kasiu ptaszorek jest cudny! ;)
Bardzo mi się podoba, jestem nim oczarowana!
Buziak!

Aśko said...

szok, jak Ty to robisz... ;))

Lynn Stevens said...

Kathrine what a Dapper Dan! Your altered bird is Fab-u-lous from the tip of his top hat to his pearl handled cane. Just wonderful!
hugs Lynn

MariaPar said...

Kasieńko, niesamowicie cudowna kolekcja oryginalnych lal ! Są piękne.
Miłego dnia Kasiu

Marie-Nostalgi och Romantik said...

I just LOVE your bird! He´s lovely!
:))
Hugs
Marie

khess136 said...

Oh my goodness, Katherine, Mr. Bird is absolutely fantastic! Such detail and perfection! Bravo!!
xoxo
Karen

Kajka said...

No to zaniemówiłam. Ptaszyna jest rewelacynie rewelacyjna, hihi.Muszę się poprawić w wypowiedziach bo wszak nasz ojczysty język ubogi nie jest a wciąż jednymi słowami operuję. Ale...właśnie jak wpadam w zachwyt ubożeje moje słownictwo więc wybacz mi proszę ograniczoną liczbę słów.
Poprzestanę jednak nad rewelacyjnie
Paaaaa Kasieńko.

~Lavender Dreamer~ said...

You really did feel great! Your bird is fantastic my friend! So much personality and realism! It's precious!

LUNA said...

Ale to piekne i niezwykłe!

Tuome said...

po prostu CUDO! :)